Gå til innhold

Min mor er så vulgær

Anbefalte innlegg

Er alltid nervøs når hun skal møte svigerfamilien min, mannens venner, foreldrene til barnas venner, bekjente -og fremmede. Hun sier det hun tenker, kommer med påstander ang. stoff, incest, voldtekt, adhd, personangrep av politikere osv. Vet aldri hva hun kommer med til mennesker som for henne er ukjente, så jeg sitter med hjertet i halsen. Hun vet jo IKKE hva andre har opplevd. Snakker også om sex, dildo, homosex (detaljert) til fremmede! Går jo ikke an å endre henne, men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143606638-min-mor-er-s%C3%A5-vulg%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper ikke her. Virker som om hun elsker å sjokkere kirkens menn med abort og sex-historier, prøver å hinte til gifte kvinner og menn om at ALLE er utro, er noen ufrivillig barnløs, så har de fortjent det osv. Ser jo at folk blir brydd, men hun fortsetter bare.

Trasig!

Min mor drev litt med det samme, bare hun gjorde masse fjerne ting på fylla som jeg ble mobbet for på skolen i ettertid (vokste opp på et lite sted, så jungeltelegrafen gikk en kule varm når gamla var på tokt).

Jeg forsøkte også å fortelle min mor hvor slitsomt og plagsomt dette var, men der snakket jeg for døve ører.

Etter jeg ble voksen og kunne lettere "forsvare" meg, så begynte jeg å ta til motmæle mot henne.

Støttet aldri oppunder stuntene hennes, kommenteret hvor umodent jeg syntes hun oppføre seg og fortalte rett ut til andre (gjerne i hennes påhør) at eple gudsjelov av og til faller langt fra stammen...

Det ble selvfølgelig ikke spes godt mottatt, men etter hvert sluttet hun med de villeste påfunnene.

Hvis du alt har prøvd å snakke med henne, uten hell.. så vet jeg faktisk ikke helt hva mere du kan gjøre enn å fortsette å ta avstand fra hennes kontroversielle meninger, men husk at det står for hennes regning! Ikke din!

Hilsen enda en oppgitt datter

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...