Gå til innhold

Går det ann å melde til politi anonym? Er DRITT LEI narkorennet i nabohuset her!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke være syndebukken.... men de kommer kjørende her i biler, og det er så vidt de klarer å gå når de kommer ut av bilen!!! De kommer også på døra her for å spørre etter den personen! Er så lei av det!!!!

Fortsetter under...

Ja, det kan du vel.

Uansett om du sier hva du heter eller ei, så er det ikke sånn at de kommer å sier "Hei du, Lise i nabohuset er så drittlei av å ha dere her...."

Du kan tipse på nett. Bare nevn ordet narkotika som kommer de. Du velger selv om du skal si navnet ditt. Men det hender politiet tar en runde hos naboene etter tips da. Det gjorde de her.

Annonse

Da jeg skulle tipse politiet om en sak (dro til politiet selv) ble jeg fortalt at ingen saker kan anmeldes anonymt fordi den som blir anmeldt har rett til å vite hvem som har gjort det, altså fullt innsyn i saken. Dette gjelder selvom man kun tipser og ikke anmelder fordi politiet da må anmelde.

Enden på visa var at jeg måtte gå gjennom barnevernet fordi jeg da hadde mulighet til å være anonym.

Her ble nå iallefall en i nabolaget tatt etter razzia basert på tips. De som tipset politiet snakket med en som jobbet med narkotikasaker. Han som ble tatt var en kjenning av politiet, men relativt nyinnflyttet her i distriktet. Ikke noe problem for de som tipset å være anonym.

Ja, det er jo bare å ringe. Du kan nå også tilby politiet å spane fra ditt hus? Det gjorde moren min da hun hadde en narkoman/dealer i egt over seg.

Har dere velforening i området du bor? Det går også an å få de til å presse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...