Gå til innhold

YIIIHAAAAAA!!! ICH BIN FINALLY HERE!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 trimester here I come!:)

Fantastisk, håper dette siste går enda fortere!

Lykke til alle dere fantastiske damer her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og velkommen etter :)

Skrevet

Samma her! Endelig siste etappe! 2.trimester virka kjeeeeempelangt!

Når er termin?

Jeg har termin 14. desember :)

Skrevet

Tuuuusen takk, og hvordan går det med deg??? Du er jo snart klar til å poppe:) NÅ må du vel endelig forstå at du skal bli mamma:)

Her går det så det suser, men har hatt ett tungt svangerskap. Var jo ekstremt kvalm til uke 20, så ble det overlappet av bekkenløsning samt forkjølelse med hoste som har vedvart i to mnd!! Takket være min fantastiske astma. Nå har jeg klart å bli forkjølet igjen, men MÅ jobbe fordi ellers blir det ikke mye pæng i mammispærmis.

Tror jeg har en rolig og bedagelig gutt i magen, han bråker ikke fælt...sover og koser seg:)

Nå har du vel handlet inn endel?

Vi har kjøpt vogn (brukt), fått låne bilsete, sprinkelseng og vugge, litt klær og dyne, lammeskinn, bamser osv!

Tenkte begynne å vaske litt babytøy snart og legge i kommoden. Jeg blir så ufattelig glad når jeg går inn på rommet til knerten og ser alle babytingene ligge der:)) Dette er bare fantastisk:))

Du da?

Skrevet

Og hei til alle dere andre! :)

Jeg har termin 23 desember, så hvis jeg går en dag over blir dette nok nye jesusbarnet eller nye julenissen;)

Har en vag, surrete hormonell følelse på at jeg har sneket meg inn en uke for tidlig, men på amerikanske nettsider står det visserligen at 3 trimester går fra uke 28, men her fra uke 29!!!

Ja, ja...shit au....jeg later som om alles is gut;)

Skrevet

Velkommen etter. Koselig å følge flere fra assistert og 2. Tri;)

Nå er vi snart i mål... Jeg er for naiv til å grue meg til fødsel;)

Skrevet

Så langt du er kommet!! Og så mange kjente det var på denne tråden :-) Vil også hit!!!!! Følger med dere:-)

Skrevet

Lykke til med 3. tri :) Jeg kommer inn her ganske så snart også, har termin nyttårsaften :) Mange kjenninger fra ass. bef. her ja :) Kjekt :)

Skrevet

Ja, jeg mener å kjenne igjen mange navn fra ass.befr:)

Jeg begynner å kjenne meg diiiiiiiger, er straks 6,5 på vei...og er helt fascinert over denne enorme magen, og han som driver på inni der. Nå kjenner jeg han over hele magen, og det er så søøøøøøtt:))))

Jeg er såååååå lykkelig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...