Gå til innhold

vært på ultralyd i dag 26+6 og lurer litt

Anbefalte innlegg

i forhold til mage på gutten og lårbein så er jeg 1-2 uker lenger men han ville ikke endre termin, sier bare han er + 6% over gjennomsnitt. veier 1167. syns dette var mye jeg.

flere som har fått samme beskjed?

Fortsetter under...

hei. jeg vet det at di kun setter ul terminen mellom uke 17-19 for den er sikrest.. derfor kan det godt hende du får en litt stor baby.. men di kan bomme også...

jeg var på ul i uke 19 på riksen,og siden jeg skulle dit bestillte ikke legen min ordinær ul..regnet jo med at jeg fikk det der.. når jeg var der så viste mage mål at jeg var 20 uker på vei,i mens lårbein og noe annet han målte var 19 uker.... men ble litt skuffet i og med at han ikke skrev opp ul terminen... så legen går etter min siste mens dato uansett!!

var på ul i uke 24 og da veide bebbis 695 g altså litt i overkant av normalen, spurte om det betydde at jeg fikk en stor baby, eller om det er en mulighet for at jeg er lengre på vei enn antatt, han sa at det kunne bety det, men han kunne ikk endre ord ul termin.. hadde også litt lengre femur enn gjennomsnittet. er litt engstelig for stor baby.. symfysemålet mitt var 24 cm, men jeg har jo litt mage fra før da.. hehe, har det noe å si tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...