♥tosmåtroll♥ Skrevet 2. oktober 2011 #51 Skrevet 2. oktober 2011 Huff stakkars...ikke bra når formen svikter slik da! Min er igrunnen ganske fin utenom de vanlige bekkenplagene jeg har hatt siden uke 20. Nesten for bra....føler ikke denne kroppen har tenkt seg i noen fødsel!! Ikke tar kontakt?? Noen er rare...sikkert redde for å mase tenker jeg. Ja det blir vår tur snart! Håper jeg slipper å settes i gang uansett når det evnt blir. Kansje vi treffes på SUS der med våre små :-D Håper det blir i løpet av uka ;-)
81-Mamma<3<3 Skrevet 3. oktober 2011 #52 Skrevet 3. oktober 2011 De er sikkert redde for å mase ja! Men det blir liksom litt for dumt å unngå meg også! Da vil jeg heller ha en meld av og til med spørsmål om hvordan det går med meg. Håper å slippe igangsettelse jeg og. Mest fordi det i tilfelle er så lenge til! Jeg skal til jordmor i morgen, så har jeg ikke født da skal jeg spørre om hun kan sjekke åpning og strippe meg. Hadde vært gøy om vi kom på sus samtidig ja! Vi får følge med hverandre litt her inne
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. oktober 2011 #53 Skrevet 5. oktober 2011 Tror noe er på gang nå... Strippet i går, og har hatt svake rier store deler av natta.... så får vi se om det gir seg, eller om det bygger seg opp. Gruer meg til fødsel!!!!!!!! :S Men gleder meg til å bli ferdig og møte prinsesse nr 2
Mamma i lykkerus Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #54 Skrevet 5. oktober 2011 Huff jenter. Godt å se at dere har hverandre her inne! Håper dere føder snart! Sender dere tanker og fødestøv hver dag! :) Jeg skriver fødselshistorien min idag, så flytter jeg nok ut herfra. Men jeg kommer nok til å følge med på dere to! Tusen takk for støtten dere var for meg den siste delen av svangerskapet, dere var gode å ha! Ønsker dere all lykke til i fødsel når dere kommer dit! Og videre med deres nye nurk! Igjen, takk <3
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. oktober 2011 #55 Skrevet 5. oktober 2011 Takk selv, hjelper utrolig å ha noen i samme situasjon å skrive med!! Gleder meg til å lese historien din. Så ses vi inne på småtroll? Men har du tenkt å bytte nick? i tilfelle kunne det jo vært greit å vite hva det nye blir Jeg legger bare til et hjerte til tror jeg Tror slimproppen min gikk nå Endel blodig fast slim iallefall. Og har fortsatt rier... de dabber litt av innimellom, men så tar de seg opp igjen.. Noen er vonde.. Så tror litt på action i dag, kveld eller natt
Mamma i lykkerus Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #56 Skrevet 5. oktober 2011 Oi oi oi!!! Spennende! Hos meg skjedde ingenting før riene kom. Ingen propp, vann eller slim. Men kroppen var veldig sliten den kvelden, så jordmor sa at mine hadde dabbet av fordi kroppen trengte hvile, så kom de tilbake igjen på morgenen når jeg hadde hvilt noen timer. Hold oss oppdaterte da! Selvfølgelig ses vi på småtroll! Jeg bytter nick til Mamma i lykkerus
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. oktober 2011 #57 Skrevet 5. oktober 2011 Da var prinsessa ute kom Kl 18. 3605g, 49 cm og 35 rundt hodet! Nå er vi akkurat kommet på barselhotellet. (og prinsenblirstorebror det er trådløst nett;) Skriver fødselshistorie litt senere! Håper på action for deg snart også!
Mamma i lykkerus Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #58 Skrevet 5. oktober 2011 GRATULERER!!! Herregud, effektiv du! Jeg brukte jo en evighet, var i fødsel i 14 timer..... Nyt tiden, gleder meg til fødselshistorie! Og nå håper jeg ♥prinsenblirstorebror♥fødeklar også føder snart!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. oktober 2011 #59 Skrevet 5. oktober 2011 Gratulerer her også;-) det gikk sjappt gitt! Gleder meg til å høre fødselshistorien:-) Håper jeg også gitt..men her er det stille i leiren:-S menmen...får håpe han kommer til helga:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå