Gå til innhold

Se her dere som har kjøpt TFK vogn fra kiddies.24.de i 2011

Anbefalte innlegg

Jeg ser på bildene til kiddies24.de at vognene 2011 modell har håndtak på skyggen på vogna. Trodde at disse håndtakene var borte på 2011 modellene? Dere som har kjøpt vogna derfra i år: var det håndtak på skyggen(e) da dere fikk den? hvor lang tid gikk det fra dere bestilte til den kom i posten?

takk for hjelpen!

Fortsetter under...

Håndtaket på skjermen er der på den nyeste modellen. På både MultiX og QuickFix bagene. Dette er jo tross alt en av de smarteste fordelene med hele vognen spør du meg. En av de få tingene som har blitt endret på fra den tidligere modellen er selve formen på skjermen, som nå er litt mer avrundet og dermed litt lunere.

Naboen bestilte fra Kiddies24 i august og fikk vognen etter 1,5 uke. Kan være at det avhenger litt om de har vognen på lager eller ikke. De er uansett kjempefornøyd både med service, levering og selve vognen. De gikk for MultiX-bagen og har ikke angret på dette.

Vi kommer til å bestille den samme vognen fra samme sted, til tross for at jeg i utgangspunktet er MountainBuggy-fan. TFK vognene har bare så mange flere smarte løsninger - at jeg har blitt omvendt!

Håper dette var svar nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...