Gå til innhold

Sa eller er jeg fortsatt gravid??What?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg virkelig ingen verdens ting.

Testa positivt første gang mandag 5 sept..to sterke positive billistrimmel.Cbn slo ikke ut..men strimmel og cbn skulle begge slå ut på 25.Søndag 11 sept begynte jeg å blø som vanlig mensturasjon..noe smerter første dagen.Blødde vel ett par dager etterfulgt av litt spotting.

Testene ble også svakere,mange helt negative.Har fortsatt hatt svaake positive billistrimmler,helt til nå som testen var sterkere enn noen sinne!!!

Prata med legen tidligere i uka og hun mente det var en tidlig sa..men hvorfor tester jeg positiv så lenge om det var sa allerede så tidlig?Å nå så sterk positiv?

Kan det ha vært en såkaldt vaneshing twin(mista en tvilling)?

Noen som har opplevd dette?Vil testene bli svakere for så å bli sterkere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at ikm var 9/10 sept..altså rundt den tida blødningen kom.

Skrevet

Da ville jeg reist på legekontoret med urin test.

Skrevet

Tenkte helle rpå blodprøve for å se om hcg synker eller stiger,Det burde jo være ute av kroppen nå om jeg aborterte i max uke 4?!Har hatt kjemisk graviditet 2 ganger dette året og da har jeg fått negative tester før blødningen/mensen er ferdig.

Skrevet

Ta deg en tur til legen og få tatt blodprøver du. Jeg aborterte rundt uke 6 i sommer og da hang HCG`en igjen i kroppen i flere uker etter at jeg mista, men jeg hadde småblødninger og spotting helt til HCG`en var nede på 19.

Skrevet

Lykke til forresten! Håper virkelig de går bra for deg.

Skrevet

Takk :) Det er ca 6 dager siden jeg slutta å blø..eller det var mer spotting siste dagene..skulle jo ikke tro testene skulle bli mere positive i dag enn for 2 dager siden.Tørr ikke håpe for mye heller,men noe rart er det..har nemlig hatt symptomer som ekstremt tett nese og hodepine siste 3 dager.

Skrevet

Heisann:)

Forteller min historie atter en gang jeg bare..

Tirsdag 30.aug tok jeg en test,til tross for at jeg hadde begynt å blø. Den var negativ. Kvelden etter tok jeg en test til.. Den var veldig svakt positiv.

Mandag 5.september var jeg hos Gyn. Blødde fortsatt.

Ul viste en liiiten runding som kunne være blodansamling eller fostersekk. Tok blodprøve,den viste hcg på 176. Så fikk beskjed om at jeg hadde mista.

Jeg blødde som en mens helt til tirsdagen.. Da begynte det å avta litt.

Tok ny blodprøve en uke etter. Den viste 3900. 4 dager etter viste den 12 271.

Tirsdag denne uka viste det et knøtt på 7mm med bankende hjerte.

Kan være vanishing twin? Jeg fikk tvillinger sist,så er ikke så usannsynlig her. Jeg begynte å blø noen dager før IKM.

Ta blodprøve hos lege og så målet du hcg på den måten.

Jeg stolte på magefølelsen iallfall,og den var jaggu rett:)

Skrevet

Jeg har selv blødninger, som ligner på mens. Men jeg er bare ca 4+4, og dette er min første. Og alt dette er nytt for meg. Skal på en vanlig legetime i morgen for å få vite at jeg ER gravid. Tok hjemmetest på onsdagen som var positiv. men tok 2 på lørdagen og den ene var negativ og den andre kunne jeg skimte litt på streken. Så er livredd på hva som skjer.

Skrevet

Skjønner ingen ting selv..hatt negative tester to dager nå og nå på kvelden etter jobb fikk jeg positiv test igjen...er det mulig liksom?!Her svinger det!!

Skrevet

Stor sjanse at jeg har mistet. :( venter bare på svar fra legen no.

Skrevet

Dette er tredje gangen jeg mister siden januar..om jeg har mista igjen nå da..kjedelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...