Gå til innhold

Ang dette bleie greiene, har dere sett at Libero pakkene er MINDRE nå enn det de var under bleiekrigen og før?!

Anbefalte innlegg

er det for å spare inn noe av det som gikk tapt eller? La merke til det da jeg var på butikken. Noen andre som har sett dette? Er glad jeg kjøpte en del bleier før jul jeg og jeg er ikke gjerrig eller noe sånt..

Fortsetter under...

Det blir mindre bleier i pakkene etterhvert som str går opp, også er det forskjell på vanlige bleier og up&go bleier. I str 6 som vi bruker nå er det 25 i den vanlige pakka og 22 eller 20 i up&go. Jeg tror ikke libero tapte noe på bleiekrigen, for det var butikk kjedene som hadde den. Så kiwi og rema osv tapte nok penger, men tror ikke libero gjorde det. Vet ikke dette 100% altså så kan godt hende det er feil. Men i Sverige er det faktisk billigere for bleier, spesielt når du kommer litt opp i str. Har alltid hørt det er så mye dyrere der, men kjøpte der her om dagen. I den pakka vi kjøpte var det 52 eller fler bleier og vi betalte 69,90, og her koster de 46 for 25.

På kiwi her er nr 1 og 2 billige mens alle andre koster 46kr eller noe sånt. Nr 5 som jeg har her fra bleiekrigen er det 27 bleier i.

Noen som nylig har kjøpt no 5 som vil sjekke hvor mange det er i dem? Sikekrt jeg som tuller litt. Men mener de nye bleiepakkene var ganske så mye mindre enn de andre :P Sikkert ammetåken =)

Annonse

Jeg jobber i en butikk, leste om de nye bleiepakkene i et blad som alle matbutikker får, da stod det at de nye bleiepakkene er blitt mindre og passer bedre i hylla.

Min første tanke var: Så bra, for det har vært irriterende å sette ut bleier i hylla pga at de var så store, stod ikke helt av seg selv, osv. Men stod ingenting om at det var færre bleier..

"Det blir mindre bleier i pakkene etterhvert som str går opp"

Da syns jeg synd på dem som er sengevætere opp i skolealder... Får bare en liten tanga.

?? Hun mener da så klart at det blir mindre antall bleier og ikke at bleiene blir mindre og mindre... daaah..

Mener jeg sjekka dette for en stund siden og at det er like mange bleier i de store pakkene som de mindre.

Det er jo ikke produsentene som tapte penger på bleiekrigen. De solgte jo pakkene for det samme ut til butikkene som før, det er Kiwi osv som tok tapet.

Det er vel bare at de klemmer bleiene tettere i pakken for å spare emballasje og transport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...