Gå til innhold

Flere som plages med telenor?


Anbefalte innlegg

Fikk vite at det var veldig viktig å få med seg ørebeløpet ved betaling av regninga. Fordi de faktisk sperrer abonnement hvis det er innbetalt 35 øre for lite! Dvs, har man blingsa på noen øre, så kan man få purring, inkasso og sperra abonnement. istedet for at ørene blir plusset på neste regning. Snakk om firkanta system!!!

 

I tillegg så er det totalt umulig å få utsettelse på regninger hos dem (måtte gjør det EN gang ifjor - ringte dagen etter mottatt faktura, og spurte om å utsette den 1 uke etter forfall. Fikk beskjed om at de kunne kun utsette det i 10 dager fra man ringte - og da ble plutselig betalingsdato FØR den opprinnelige forfallsdato, dvs de "utsatte" regningen feil veg).

 

Samtidig som de plutselig begynte å sende regningene på et av mange abonnementene jeg har hos dem, til adresse jeg ikke har brukt på flere år, og sendte saken til inkasso. Etter at jeg snakket med både inkassoselskapet og Telenor, ble saken avsluttet på dagen. Og da sendte de meg plutselig gebyr for åpning av sperret abonnement, selv om det var deres egen skyld at hele "suppa" oppstod. Slapp heldigvis å betale åpningsgebyret etter at jeg ringte og forklarte, men synes det blir for mye styr at man må ordne opp i rotet deres hele tiden.

 

Flere som er misfornøyd med Telenor sitt system?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143606031-flere-som-plages-med-telenor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...