Gå til innhold

barnepark treningssenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Er det noen her som har brukt barneparken på treningssenter her? Jeg lurer på om jeg skal prøve det, for jeg kommer meg aldri ut når mannen kommer hjem.

Hvordan gjorde dere det med tilvenning og hvor store var de? Hvor lang tid brukte dere på tilvenning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leverte datteren min i barneparken da hun var 3 mndr gammel, brukte ingen tid på tilvenning, for de kommer med henne når hun ikke vil mer. Er jo bare å prøve. Ville kanskje hatt "tilvenning" med eldre barn ved at jeg møtte opp litt tidligere enn jeg hadde tenkt og sitter på barneparken med dem og viser at der er det kjekt å være. Men jeg har en 4 og en 9 åring, og jeg har aldri tilvendt dem heller... Er vel opp til hvert barn hvordan de takler det.

Skrevet

Min datter var 6 uker da hun var i barnepassen på Elixia første gangen. Hun sover eller så sitter hun i vippestol mens jeg trener en liten times tid. De henter meg hvis det er noe,men det har de aldri trengt. Veldig fornøyd og glad for det tilbudet de har. Kjedelig å måtte gå ut når far endelig kommer hjem fra jobb, greit å være ferdig med treningen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...