Gå til innhold

Halsbrann:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, har konstant halsbrann nå. Er i uke 37+3. Går dette over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du har født... gomler link her, har gjort det leeeenge. ødelegger middager , lørdagsgodtekosen og nattesøvnen. Skikkelig dritt !

Skrevet

spis lovehearts og drikk melk.. De tingene som hjelper meg best..

Skrevet

Jeg kuttet ut ALL drikke med kullsyre - det har hjulpet veldig! Ellers tygger jeg mandler hvis det blir for ille på kvelden. Tygger én og én mandel veldig godt!

Skrevet

Den røde samarinen har gjort underverker for meg den siste tiden. Jeg kan love deg at for hvert lille gram babyen legger på seg så øker halsbrannen enda litt til! Jeg har som hun over sverget til Link, tygget det hele svangerskapet, men de gir litt liten effekt nå på slutten. Så prøv den røde samarinen, smaker litt som farris med bringebær :P

Skrevet

Gaviscon eller Novulazid tar jeg når det er som verst, og da gir det seg (for en stund hvertfall) ;). Evt havregryn! Spis det tørt, ikke veldig godt, men funker for meg. Avogtil hjelper det med kun et halvt glass melk.

Jeg er også i uke 37+3...ikke lange tida igjen nå! :D

Skrevet

Hva er Samarin nå igjen? Tyggetabett? Hvor får man tak i det?

Jeg er også plaget med hasbrann, det er søren så vondt når det står på....

Skrevet

Drikk melk!

Jeg hadde masse halsbrann, og melk var min lifesaver! :D

Fungerer kjempegodt!

Skrevet

Jeg har også vært plaget masse med dette! Fikk beskjed på apoteket at eneste halsbrann tabletter gravide kan bruke er Gaviscon. Funker veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...