Gå til innhold

I Morgen gjenopptar jeg treningen...(4 uker til termin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste 5 ukene har jeg vært sofasliter, det føles ikke bra. Så jeg SKAL pleie meg selv med litt trening for å føle meg bedre. Fler som har termin snart å har pause fra trening, men tatt det opp igjen?? Gikk det bare godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 8 dager igjen til termin. Var veldig aktiv før permisjonen begynte men nå er det ikke håp. Klarer nesten ikke gå til butikken eller i trapper lenger pga stikkinger i beina som gjør at jeg ikke klarer å tråkke ned. Tror det er noe bekkengreier, at hodet til babyen treffer noen nerver.

Itillegg får jeg sterke kynnere når jeg gjør ting (støvsuger eller bare rer opp senga)

Så her blir det nok sofasliting frem til han kommer.

Skrevet

Ja du har i alle fall en god grunn, så nyt sofasittingen. Her datt jeg av lasset, fra svært aktiv til ikke aktiv :( Spennende med så kort tid til termin :))

Skrevet

Jeg har 7 uker igjen til termin og trener 2-4 ganger i uken. Var en periode for ikke mange ukene siden der jeg ikke trente på 3 uker ca pga forkjølelse og slapphet. Men gikk veldig bra å komme tilbake til treningen den gang. Nå overlever jeg ikke uten å få trent litt, selv om treningen ikke er like effektiv lenger. Må få beveget meg og brukt kroppen litt, ellers har jeg en rygg som skriker av smerte.

Lykke til med treningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...