Leirha Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Når begynte dette? Jeg har to barn,og jeg var kvalm med begge to, Føsrtemann ble jeg kvalm me rundt uke 6, og det varte til uke 22. Andremann ble jeg kvalm i uke4, og det varte til uke 19.
-spent- Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Første begynte det i uke 8 ca, husker ikke hvor lenge det varte men jeg kasta opp 10-13 ganger om dagen i 2 mnd. Nå begynte kvalmen i uke 5:/
Arga G08+J12 Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Med førstemann var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Nå var jeg kvalm fra uke 6-10, synes det har avtatt den siste uka og velger å tro at kvalmen har gått sin vei
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 1.gang ble jeg kvalm FØR jeg fikk positiv test. Mener det var 3+1 jeg begynte å kjenne det, og 3+3 VISSTE jeg at jeg var gravid pga det.. Var da kvalm døgnet rundt, og kastet opp siste gang i uke 24... Det var fælt... Hååååper jeg slipper det denne gangen. 2.gang som er nå, er jeg 3+6 og jeg har ikke vært direkte kvalm enda. Kun litt uggen når jeg trenger å spise, så er lov å håpe det blir liiitt lettere denne gangen i det minste:-)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Med førtstemann så var det fra uke 6 og fram til uke 13-14 nå er jeg 3 uker + noen dager og skjenner kvalmen siger seg innpå
SuperMuffin Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Er førstegangs gravid og er skikkelig kvalm er bare 5 uker på vei, men ser skikklig kvalm og uggen, nesten litt svimmel av og til.. kaster sjelden opp, men føler jeg må hele tiden.. ganske slitsom, spesielt når jeg er på jobb.. vet liksom ikke om jeg skal gå eller springe på do når kvalmebølgen blir stor.. noen av dere som er sykemeldt ? Har ikke lyst til å gå til legen før jeg helt må, litt redd for at han skal tro jeg ikke er så kvalm som jeg er og bare bruker det som en unnskyldning.. Eller har de kanskje veldig forståelse for slike ting ? Er helt grønn på slike ting da dette er første gangen..
-spent- Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg ble sykmeldt i uke 7 pga kvalme..har snart vært sykmeldt i 2 uker, og legen min hadde veldig forståelse for dette. Men jeg klarer ikke fungere hjemme en gang, så da har jeg ikke noe på jobb å gjøre. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå