Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 23. September?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager igjen til termin, og sprekkeferdig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag!! men tviler sterkt på at det blir noen baby denne helga :/

Skrevet

5 daga, men kjenn ingenting :) Så e vel bare å vent i spenning!

Skrevet

20 dager, klar som et egg. Førstemann kom 10 dager fra nå ;)

Skrevet

16 dager og hun kan gjerne vente til høstferien er ferdig :)

Skrevet

Mens-termin i dag <3 Og UL-termin om 6 dager, så venter og venter.. Håper det skjer noe snart!

Skrevet

8 dager igjen her! :)

Hva er planen for i dag da jenter?

Skrevet

8 :) Så nære termin har jeg aldri vært før! Sammenlignet med forrige svangerskap skulle jeg ha fått baby i morrest.. Så blir spennende å se hvor lenge jeg må vente nå. Har mange symptomer, men enda ikke løs mage. Det hadde jeg sist. Så spørs om hun lar vente på seg litt til...

Skrevet

15 dager her =) har vært hos jm nettopp, å han sa jeg ikke skulle behøve gå noe mer enn ei uke over termin...så vet ganske sikkert at lillegutt er ute om 3 uker =D skal få akupunktur neste søndag...han mente dette var meget effektivt til å sette i gang ting ;) spennende!!!

Skrevet

100 dager!

Akkurat 100.. å fyyyyyyttikatta ka lei jeg er av å vente på termindatoen. Bekkenløsning som bare blir verre å verre.

Syns tia kan gå litt fortere! :)

Skrevet

83 dager igjen gitt. Men går nok fort disse siste ukene også regner jeg med. Er nok å styre med hvertfall! Så fant jeg ut at jeg tilhører vel her også jeg nå :) Da går det hvertfall rette veien.

Men kjenner jeg er missunnerlig på disse få dagene enkelte her har igjen ja!

Skrevet

Kan trøste deg med at de siste 100 dagene går ganske fort! Synes jeg hadde 100 dager igjen for bare noen uker siden og nå har jeg 8 dager igjen! :)

Nyt tiden! Det er det beste tipset jeg kan gi! Jeg har vært altfor utålmodig, er ikke noe vits, de kommer ikke før de er klare uansett...! :P

Skrevet

66 dager, men kan godt vente for jeg har så mye å gjøre først;)

Skrevet

84 dager. Alt for lenge. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...