Gå til innhold

Er det noen som har fått napp ved å sende åpen jobbsøknad?? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.. jeg sendte åpen søknad en gang (uten å vite at de hadde noe ledig) og det viste seg da at det var ledig jobb der, som jeg fikk :)

Det er egentlig like greit å sende ut sånne åpne søknader om du leter og ikke har så mye å søke på. Tror også mange liker å få sånne søknader, så har de hvis de skulle trenge folk.

Det var på ett sykehjem jeg fikk jobb på..

Hadde også tenkt meg å sende åpen søknad på hotell (som f.eks værelsesbetjent som deg), da jeg så at de gjerne vil ha det.

Ja, jeg sendte en åpen søknad til et sykehjem i nærheten. De hadde akkurat hatt en runde med å søke etter ferievikarer, men det visste ikke jeg. Jeg fikk jobb osm ferievikar og ringevikar. Så det var jo flaks for meg. :)

Hadde heller ikke erfaring, eller utdanning innen det, men skal starte utdanningen til neste høst. (Da som sykepleier.)

Jeg har også fått jobb med åpen søknad! Var overtallig fra én arbeidsplass og har en litt sær jobb, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Men den åpne søknaden ga meg et enkeltoppdrag fra én arbeidsgiver, og et vikariat (med mulighet for forlengelse) hos en annen. Kombinasjonen av det oppdraget og vikariatet førte til at jeg møtte min nåværende sjef, som hanka meg inn til fast jobb som jeg har hatt siden 2006. Og den jobben er MYE bedre enn den jeg hadde til å begynne med! Så jeg kan så absolutt anbefale åpen søknad.

For ordens skyld: jeg jobba LENGE med min før jeg sendte den ut. Fikk råd fra andre og holdt sikkert på et par uker med den. Og sendte den ut til 80 virksomheter, tror jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...