Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hallo;) Jeg lurer på om det er noen her som har fått pos tester etter IKM!? Jeg hadde IKM på søndag og har hatt 2 tester som det har kommet veldig svake streker, men man ser de med én gang! Uansett. Kom disse frem etter tiden på 5 min, de kom ca etter 15 min.. Tok CB digital kanskje før IKM litt usikker. Den var neg, men tok den på ettermiddagsurin som sikkert var veeeldig tynn ettersom jeg sikkert hadde vært på do 20 ganger før på dagen..
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 er jo først etter en time at testen er ugyldig. gratulerer med positiv test!!!
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2011 Hva snakker du om egentlig?? Har du lest bruksanvisningen på testene du eller?? Kast testen etter 5 min, eller 10 min, avhenger av hvordan test du bruker.. Tok en ny annen type nå, og den var helt negativ...
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 nei,, er det sant? ingen grunn til å bli så agressiv da ;-) jeg har ikke brukt samme testen som deg, -jeg har brukt svensk apotektest, der skal resultatet leses av etter 5-10 minutter, og er ugyldig etter en time. Jeg gikk ut i fra at testene her og der ikke er så ulike, men det er my bad! uansett så har jeg lest bruksanvisningen ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå