venter 1til<3 Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Harn enn sønn fra før av som heter Kristoffer. Å nå skal vi tenke på navn til lillebror. Noen som har navne forslag? selv har vi luktet på; alexander sindre kevin elias sander kristian Det er sååå mange navn
Underveis --> Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Har samme dilemma! Aleksander er på listen her også. Ellers Herman Benjamin Theodor Sebastian Tobias Viktor Felix Phillip Linus Oliver Mikkel Casper Dennis Mathias Kristian William Som du skjønner så er vi helt clueless!
Tyren78-09+12 Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Vanskelig med navn ja...enig der! vi vet ikke hva som skjuler seg i magen enda, men vil vite det dersom de kan se det på Ul om 2 uker Mitt favorittguttenavn nå er Nicolai..men det er visst bare jeg som liker det, derfor blir det nok ikke det denne gangen heller dersom det blir en gutt til. Lykke til med navnevalg!!
Nutte87+ februar spire! Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 vet ikke kjønne enda, men her blir det en liten Johan Mathias om det blir en gutt =)
M2M2M Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Blir det gutt tenker vi på Mads, William eller Mikkel. Vi har en som heter Felix fra før:)
arth Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Kan jo bestemme seg for 2 da. Vi hadde 2 navn.. Kevin og Tobias, hadde "egentlignesten" bestemt oss for Tobias helt til han kom ut. Da lignet han mer på en Kevin.. gud vet hvorfor:)
venter 1til<3 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2011 jo det er sant har litt lyst å ha dobbelt navn slik at han da får mellom navnet til faren å bestefaren som heter rune Har å sett litt på nikolai som er etter min oldefar. Skal ikke være lett dette her altså. Da Kristoffer blei født så var navnet bænkers Men heldigvis ennda litt over 100dager til å bestemme seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå