Gå til innhold

Søvnløse netter!

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med det? Er 37 fullgåtte rett rundt svingen og har ikke sovet en hel natt på 2 uker nå :(

Føler jeg tasser rundt i en zombietilstand, gråter for alt og flyr i flint for ingenting...

Har en 4 åring, så kan ikke legge meg ned å sove dagen vekk heller.. noen tips til å få på plass litt nattesøvn igjen?

Vil bare ha EN natt med sammenhengenede søvn før lillegutt kommer.. bare EN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Mye våken på nettene her også. Så jeg sover ett par timer på formiddagen. Det er ganske slitsomt å ha det slik.

Skrevet

Samme her desverre, og jeg har ingen gode råd :( Faktisk så blir det bare værre.... Er i uke 40 nå, er oppe fordi jeg må på do ca hver time hele natten igjennom. Ubehagelig i senga med konstante kynnere og nedpress på blæra.

Vi er førstegangs og mannen sa her om dagen; bare hun kan komme ut snart så du kan få EN solid natts søvn! *ler* tror ikke han helt vet hva som er i vente..... :-)

Skrevet

Signer jeg også. Derimot har over halve svangerskapet mitt vært slik. Har ikke tellingen lengre på hvor mange ganger jeg er på wc- gitt opp det prosjektet. Litt skyld i dette selv, da mengder med vann inntaes spesielt på kveldstid. Blir SUPER tørst. MÅ ha farris!! :D

Skrevet

samme her .... halsbrann, tisse, leggkrampe , spise mer link, sparking i magen , legge meg på ryggen, ups, kan ikke ligge på rygg lengre for da føler jeg at jeg skal svime av, snu meg igjen, tisse igjen .... sove litt oi, morgen....

Etter fødsel blir det svette ut en haug med vann, amme , svette , amme , ammme , sove litt , bli vekket av baby, amme.. skifte bleie, sove , amme ..... jada!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...