Vårblomsten123 Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Da kan jeg endelig få lov til å være her på 1 trimester sammen med alle dere andre vår-mammaer:) Er litt forsiktig glad foreløpig - klarer ikke helt å slippe jubelen fri og tro at det er sant, og er jo redd for at det skal gå galt ( som sikkert mange av dere andre). Etter flere år med frustrasjon over at mannen ikke ønsket flere barn ( vi har 2 fra før) ble vi endelig enige om at et nytt familiemedlem ville være helt supert for oss og for de 2 vi har fra før. Og så - før vi egentlig fikk begynt å prøve så ser det ut til at spiren ble plantet de neste dagene. Nesten for godt til å være sant:) Har tatt 2 x tester som begge viser svak positiv strek og termin er 28 mai. Mannen er på reise og vet det ikke enda, og jeg er litt hemmelighetsfull glad her alene. Har lyst til å kjøpe flere gravidtester for å se bekreftelsen flere ganger. Hilsen forsiktig lykkelig....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så masse:-) Jeg testet selv positivt for 2 dager siden, og er i skyene. Har 1 gutt fra før, og er utrolig kjekt at han skal bli storebror:-) Masse lykke til videre og med å fortelle det til pappa'en;-)
Vårblomsten123 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2011 Gratulerer til deg også Det er en spennende tid vi går inn i nå , kan tenke meg det blir stas å bli storebror. Gleder meg veldig til å fortelle det til barna når vi kommer så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå