Harfåttprinsen:) Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Min lilleprins på snart to uker, er mye våken på dagtid, sover bare korte dupper på 10 -15 min, jeg lurer på om dette er vanlig får noen barn? Han har også en periode på kvelden der han raser og ikke vil noen ting.. Han er nesten utrøstelig,og vi hører at det ikke er pga vondter... er dette også vanlig? håper på svar
Regina Phalange Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Grattis med baby :-) Knerten min sov nesten ikke på dagen han heller når han var "ny", men dette endret seg når han var rundt 4-5 uker. Rasingen på kvelden har jeg ikke erfaring med, men høres ut som han rett og slett er overtrøtt? Håper og tror det vil gå seg til etter hvert for dere!
Babyønske �� Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Det er vanlig at nyfødte har en periode de er urolig og skriker om kvelden. I deres tilfelle kan det kanskje være at han er overtrøtt, som nevnt over her. Da har de ofte problemer med å finne roen. Har du prøvt å trille han i vogn, sover han lenger da? Av og til kan det hjelpe å pakke et teppe litt godt rundt de, da føler de seg gjerne tryggere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå