mamma snart til 3:) Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 går gravid med mitt 3 barn. å når jeg var på do i morrest kom det litt grønn akti slim.. noen som vet hva dette er å om det er noen som har opplevd det samme?? blir jo nervøs. har ikke ondt el noen blødning.. takk for svar..
Gjest Hippo ღ Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Jeg har det samme som deg med jevnlige mellomrom. Varierer i mengde. Men tror ikke det er noe farlig. Det lukter ikke der nede eller noe sånt.
mamma snart til 3:) Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2011 nei lukter ingen ting her heller.. så satser på att det er normalt da.. har egentli skulla hatt mensen no, så kansje d er en sammenheng i det. skal til jordmora på tirstag så da skal jeg no spørre henne:) takk for svar
Gjest Hippo ღ Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 kan du oppdatere da? Sånn il tilfelle jeg bør bekymre meg
Gjest Hippo ღ Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 en tråd om det samme: http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1154688
mamma snart til 3:) Skrevet 23. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2011 ja kan selfølgelig oppdatere det. må si jeg ble litt roligere når jeg leste linken du sendte over... ser jo ut som det er normalt. å iom at det ikke klør eller lukter så er det mest sannsynlig vis bare utflod.. håpe håpe.. får vell mere slim dannelser når man går gravid oxo:) skal oppdatere deg jeg:) ha en fin fin fredag:) jeg for min del skal vaske hus sammens med 7 åringen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå