Gå til innhold

cb digital med uke indikator..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye hcg som må til for at man skal få opp de forskjellige ukene? Jeg tok en test søndag 18 sept og da viste den 1-2 uker, tok en ny i dag og da viste den 3+. Problemet mitt er at jeg har hatt spotting og små blødninger siden 14 sept. Jeg har vært litt bekymret for at jeg har hatt en sa, men så syns jeg ikke blødningene har vært store nok til det.

Noen som har noe erfaring?

Jeg skal heldigvis til legen på mandag så håper på bekreftelse da. Merker også at de små blødingene jeg har kommer oftest når jeg er i mye fysisk aktivitet. og ettersom jeg jobber som førskolelærer på en småbarns avdeling, så blir det mye løfting og jeg får sjeldent mulighet til å sitte stille. Bør jeg spørre om en sykemelding?

Uff, liker virkelig ikke de små blødningene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at du bør la legen vite om bekymringene dine angående jobb og graviditeten, den lille spiren i magen din går først uansett, og du burde ikke overanstrenge deg om det kan gå utover den :) Jeg vet at jeg absolutt ville vurdert sykemelding fra jobb om det var en risiko for at det kunne gå galt pga jobb.. Håpe du finner du av det, og at blødningene ikke er av den farlige sorten! :)

Skrevet

Blødninger er noe dritt uansett.... Jeg sliter også med den samme tanken ang blødningen. Du får snakke med legen din.

Tror det generelt er mange med samme bekymringene.

Beklager at jeg ikke har noe godt svar til deg, men jeg villle abre si at vi er mange i samme båt og det går ofte bra selvom man har blødninger.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. :) Jeg håper jeg er en av dem det går bra for selv om jeg har små blødninger. Er bare snakk om noen dråper i løpet av dagen, men blod er blod. ;P

Håper det går bra for deg også lykkeliten1. :)

Skrevet

Det blir spenennde å se framover.

Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke være gravid lenger, altså at jeg mista i forbindelse med de blødningene jeg hadde.

Når tror dere en CB vil vise negativ igjen?

Trenger svar på det og så skal jeg love, kanskje da, meg selv og ikke tenke på det lenger,,,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...