Gå til innhold

Noen som er våken og har noen trøstende ord?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg spontanaborterte nå i natt, er så lei meg selv om jeg vet at siden det ble borte i uke 11 hadde det nok ingen sjans :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du er lei deg!

 

Jeg hadde selv en spontanabort i mitt første svangerskap. Det er mange år siden nå, men det var vondt å oppleve! Det som trøstet meg var at legene sa at dette var naturens måte å ordne opp. Sannsynligvis hadde fosteret så store skader at det ikke var levedyktig. Så det ville ikke ført fram til et levedyktig barn uansett.

 

Ser selv at dette høres brutalt ut, og det var det også da jeg opplevde det. Men det hjalp også at det som skjedde var utenfor min kontroll, så jeg kunne ikke gjort noe med det uansett.

 

Etter dette ble jeg fort gravid igjen, og jeg fødte en velskapt jente. Husk at du får nye muligheter, og at det sannsynligvis vil gå bra neste gang.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Ja som sagt så vet jeg det.. Huff skulle bare ønske.... Satser på det går bedre neste gang, for jeg vil ikke gi meg. Det som jeg savner i natt er å ha typen her, vi bor desverre langt unna hverandre ennå.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å må oppleve noe sånt alene! Det måtte jeg også, fordi kjæresten min var bortreist på jobb akkurat da.

 

Men neste sjanse er ikke langt unna, kun noen uker. Det må du trøste deg med! Og at det mest sannsynlig går bra da!

 

Vi prøvde igjen bare noen uker etter aborten, og det satt på første forsøk. Det er visst veldig lett å bli gravid etter en spontanabort. Så aborten kom fort i bakgrunnen, heldigvis, Det er bare å prøve igjen! Sannsynligheten for at du igjen vil oppleve en abort er liten! Likevel er den aborten en del av mitt liv, og jeg kommer ikke til å glemme det. Det var grusomt å oppleve, men det at vi lyktes så fort etterpå hjalp jo veldig! Håper dere også lykkes i neste forsøk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...