Gå til innhold

prøver og bli gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg å mannen min er nå i ganng å prøve på en liten lille søster eller bror til minsten:) ..

jeg fik beskjed av lege før jeg fik min første at jeg ikke kunne bli gravid (liten kjangse) 3 månter etter dette var jeg 9 uker på vei men min lille:) lykke..

jeg har alltid hat litt uregelmessig mens men har hat en viss kontroll på den, men nå har jeg tatt ut spiralen min og kroppen min virken ikke som tar dette så bra, kjenner på en del kvalme murrig i underlivet mere utflod en normal smerter i eggstokkene får ikke i meg så mye mat, føler meg rett og slett i forferdelig graviditets form..

selv om jeg er 99% sikker på at jeg ikke er gravid for det er jo bare ca 2 uker siden jeg tok ut spiralen og ca 4 dager siden jeg sluttet og blø...

vi har tenkt å begynne med hjelpemiddler san vi kan ha litt bedre kontroll på syklus.. men noen andre som har hat samme følelsene etter utak av hormonspiral og noen som kan si men hvor lang tid det vil ta før det blir bra , og hvor lang tid kan det ta før vi faktisk klarer å bli gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!

min gynekolog sa at det var vanlig å føle seg sånn ca en måned etter å ha tatt ut spiralen, men at kroppen så ville være i gang igjen!

jeg fikk mensen igjen etter bare noen få dager, men etter det mistenker jeg at syklusen har vært litt på tur, for jeg er nå snart en uke over IKM men ingen mens og ingen positiv test, -så det kan nok ta litt tid ja!

lykke til!

Skrevet

takk for svaret:) ja da for vi vell bare være tolmodig så kommer vel det lille nurket når kroppen er klar for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...