MichelleLouise Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Hei! Jeg er helt ny her, men søkte til nettopp denne nettsiden fordi jeg trenger svar. Saken er den at jeg har testet negativt på to tester. Tok en hos legen og en hjemmetest. Men mensen har ikke kommet enda. Det er nå 37 dager siden første dag i siste mens. Her er noen opplysninger: Første dag i siste mens: 17. august. Hadde ubeskytta sex under hele den fruktbare perioden min som var 1. sept til 5 sept. Dene ene dagen blødde jeg litt etter sex, noe som kan tyde på eggeløsning. Dette var lørdag 3. sept. Seks dager seinere (fredag 9. sept) fikk jeg plutselig noen sterke smerter/stikninger neders på høyre side ved magen i 20-30 min. Noe jeg fant ut i ettertid kan være festningssmerter. Jeg har en syklus på ca 31 dager (noen ganger 30 eller 32), men aldri over 32 dager. Derfor regnet jeg med å få mensen fredag 16. sept. Men den kom ikke. Var hos legen på mandag (19.sept) og testet negativt. Tok en hjemmetest idag (22. sept) og den var negativ. Det har gått 37 dager siden min siste mens noe som er veldig unormalt til å være meg. Har hatt noen murringer i magen de siste dagene. Ekstremt sukkersjuk, noe some r merkelig fordi jeg er ikke noe særlig glad i godteri. Pleier å bli litt hol før jeg får mensen og det pleier å gå over når jeg får mensen, men nå har det holdt på slik i over en uke. Også blitt var på lukter og har veldig ømme pupper. Hva tenker du? Kan jeg være gravid selvom testene har vært negative? Noen av dere som testet negativt, men var gravide likevel? Takk for svar og råd
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 det er jo mulig at du har hatt el senere enn du trodde, og at syklus derfor er noe forskjøvet? dermed hadde du ikke IKM da du trodde, og du kan fremdeles være gravid, -men at hcg ikke har nådd høyt nok til at du har testet positivt enda? bare en teori
MichelleLouise Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2011 Tusen takk for svar! Ja, det kan jo være det, som du sier. Men jeg blødde jo litt under sex den 3. sept (som etter eggeløsningskalkulatoren å dømme, var eggeløsningsdagen min), så synes jo det er litt vel tilfeldig da. Jeg får teste igjen om noen dager. Tanta har ikke kommet idag heller så nå er jeg jo på dag 38. Fælt å gå rundt å ikke vite altså...
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 man kan faktisk ha en såkalt "falsk" eggløsning, så med mindre du temper etc, så kan faktisk kroppen lure deg ganske bra! særlig når man er i prøvermodus! men ja. kjenner meg igjen i den desperate ventingen altså. skulle gjerne visst jeg også nå. og fått mensen, om det ikke er noe! *grrr*
Lennis83 Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 jeg skjønner så godt hvordan du har det, første dag i siste mens var 19.aug, og jeg har ikke begynt å blø enda! Har også tatt 2 tester, men begge negative. Det som er så frusterende er at jeg og sambo ble enige om å sette seriøst igang med prøvingen fra nå, så jeg vil virkelig at tante rød skal komme, slik at jeg kan starte med el. tester
Mrs Georgine Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Forrige gang jeg var gravid, fikk jeg aldri positive tester. alle var negative, t.o.m den hos legen.
Mrs Georgine Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Nei, han ligger i senga og sover nå. 3 år gammel!
Lennis83 Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 så søtt Hvor lang tid tok det før du fant ut av det da? Måtte du ta ultralyd for å sjekke?
Mrs Georgine Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Jeg oppdaget det ved at mensen uteble. Ellers var jeg veldig avslappet til det, og kanskje naiv?? Hadde ikke UL før i uke 17. Nå er jeg kanskje gravid igjen, hurra, og nå vil jeg gjerne ha tidlig UL, for å se om alt er bra og eventuelt hvor mange det er der.... tvillinger i familien... fikk positiv test i dag, svak men synlig strek. Så da er det kanskje forskjell fra svangerskap til svangerskap?? Kroppen er rar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå