Lykkepiller Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg sluttet med p-pillene i slutten av juli. Første syklusen etter det var 36 dager. Denne måned var jeg sikker på at jeg hadde EL forrige helg. Masse slim og tappen er langt nede og åpen. Men nå er det fortsatt sånn, fem dager etterpå. Vi hadde sex søndag, mandag og det blir mest sannsynlig ikveld. Er så usikker på når jeg egentlig har EL??? dette er min første PP så jeg har ikke orket å teste. Tappen har vært åpen hele tiden, skal den ikke lukke seg med en gang EL er over?
Maya86 Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Tror nok du må bruke et par sykluser for å bli kjent med tappen og sekret. Hvis du temper så er det mye lettere å vite når du har hatt EL. Jeg synes egentlig det et umulig å kun se på tappen og sekret. Du bør sjekke til samme tid hver dag, men kun å gjøre dette er litt vanskelig å stole på. Jeg hadde også EL lignende sekret etter EL, og tappen er kjempe vanskelig å skjønne seg på. Anbefaler deg sterkt å teste ut temping, det er en tråd litt lengre nede om dette. Lykke til med babylaging!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå