Gå til innhold

Barnepensjon, noen som kan hjelpe meg å tolke NAV?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg tar feil, men kanskje det er flere pappaer som har dødd enn bare mitt barns? Jeg har ikke skrevet andre innlegg her i det siste, bortsett fra at jeg svarte på noe om hva som lå på stuebordet mitt i sta, og ett i går med en som lurte på noe om abort. Før det har jeg ikke vært her siden før sommerferien.

Siden det tydeligvis er et tema som er tatt opp og behandlet i DIB/BIM-styret fra før av får jeg be om unnskyldning da. Jeg glemmer å være intenst aktiv her inne når det skjer mye i livet mitt. SÅ da hender det jeg spør om ting folk allerede har svart på vil jeg tro.

Fortsetter under...

Neivel. Pussig at nøyaktig samme problemstilling, med nøyaktig samme konstellasjon av barn og med nøyaktig den samme sure måten å formulere seg på skjer flere ganger i løpet av en uke. Men ok, hører hva du sier.

22:51 og 22:54 er tydeligvis samme person. Er det SÅ ille å ta feil, at du må gå til personlig angrep på HI ;)?

Og hvorfor er det slik at kvinner blir sett på som kravstore og utakknemlige i slike situasjoner, mens menn blir ansett som driftige som finner ut av sine rettigheter?

Niks:-) Jeg skrev innlegget 22.54, og har ingenting med innlegget 22.51 å gjøre.

Grunnen til at vi reagerer er at det har vært en del innlegg om barnepensjon og arv i det siste, og TS i disse trådene har vært i overkant opptatt av penger.

Nå sier TS at hun ikke har skrevet disse trådene, så da er det vel flere farløse barn på forumet.

Nok en gang: Hold snavla på deg 23:16, som forsøker å få de som er opptatt av penger og rettigheter til å føle seg som dårlige mennesker. Bra at kvinner og mødre tar ansvar for seg selv og sine barn på dette området også!

Annonse

Hehe, du 23.35, jeg har ingen problemer med at folk er opptatt av penger og rettigheter. Jeg synes det er trist med mennesker som er så forbanna misfornøyde når de faktisk får et gode som er ren luksus. Og jeg opptatt av å få noen til å føle seg som et dårlig menneske? Hva med at du holder snavla frem til du har noe virkelighetsnært å komme med? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...