Gå til innhold

Blir gal snart av mine kollegaer som bestemmer over hva mine arbeidsoppgaver skal være:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare si jeg snart vurderer og sykemelde meg, blir satt til arbeidsoppgaver som andre ikke vil ha, sjefen har flere ganger tatt opp dette med ordrenekt og jeg må snart si at visse personer kvalifiserer til og ende opp i denne kategorien. F.eks så tar jeg de mest krevende brukerne og mange er ferdig med sine arbeidsoppgaver på noen timer, mens jeg ofte jobber ræva av meg og ikke er ferdig til det er lunsjpause:( Er sint og frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke bra ut, og er et ledelsesansvar å ordne opp i. Er det mange uformelle ledere på arbeidsplassen din? Som bestemmer sine egne oppgaver og styrer over andre? Huff, ikke greit for deg i det hele tatt. Det skal vel ikke være opp til den enkelte hvilke oppgaver en vil ha og ikke. Uhørt! Ta evt opp med organsisasjonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpr du har tatt et ordenlig opp da, før du spør legen om sykmelding. Ellers bare forskyver du jo problemet, å det er like stort når du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...