Gå til innhold

besøker svigerfailien din din egen famillie, og ringer til familien din??

Anbefalte innlegg

jeg har en svigerfamilie som dukker opp der de vil og ringer de de ønsker selv. mamma har fått besøk på døra en rekke ganger og tlf hennes har ringt en del ganger.

mamma og svigerfamilien har ikke det beste forholdet. jeg har ikke noe bra forhold til svigerfamilien, og svigerfamilien prøver og snu min egen familie mot meg. ste faren min og mamma er ganske sure for at de ikke får fred i sitt eget hjem,..

hvordan forhold har dine foreldre og dine svigerforeldre med hverandre.

Fortsetter under...

Mamma har sosial angst, så det forholdet er ganske overfladisk, men allikavel greit. Hender de sender litt sms med hverandre, eller at hun og svigermor skriver litt til hverandre på facebook. Ellers er de aldri på besøk hos henne uten at vi er med.

Tror nok svigers hadde likt at det hadde vært bedre, men ting tar veldig tid med mamma, og hun er jo på en måte unnskyldt. Er blitt mye bedre enn det var da, og hun jobber med seg selv.

De har ingen kontakt. De møtes i selskap og sånt hos oss. Prater med hverandre på en hyggelig måte, og synes hverandre er koselige. Men ikke noe mer. De bor i hver sin naboby.

Annonse

Lurer på om det er min eks svigerfamilie du har endt opp med.

Hadde akkurat som deg. Da jeg var sammen med barnfar, så regelrett telefonterroriserte eks svigerfar mine foreldre, han kunne ringe sikkert opp til 20 ganger for dagen, fikk han ikke kontakt på hustlf , så ringte han mobilene til mine foreldre, eller han reiste fra sitt hjem som er flere timer fra mine foreldre sitt, for å stå på trappen å vente på de når de kom hjem fra jobb..

Mamma er 46, svigermor er 60, bestemor er 70. Så her er det sånn at det er bestemor og gubben som svigers har kontakt med.

De snakker med mamma i selskap og når svigers er her og mamma kommer på besøk og sånn, men ikke utover det.

Svigers ringer ofte til bestemor da, det er hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...