Gå til innhold

jeg vil flytte... med barnet. MEN har et stort problem

Anbefalte innlegg

Inngikk nylig et rettsforlik med 50-50 samvær. Ble rådet av min advokat til å gå med på dette da barnefar krevde fast bosted hos seg + full omsorg.

Dummeste jeg har gjort noen sinne.

Jeg har ønsket å flytte lenge, det var derfor barnefar da krevde hovedomsorg fordi jeg hadde varslet om flytting.

barnefar har flere voldsdommer, deriblandt også mot meg, nå ser jeg også han er agressiv mot barnet vårt( det lille jeg har synet dem sammen)

jeg har ingen nettverk her jeg bor og trives ikke i det hele tatt, og ønsker meg vekk fra min eks som terroriserer og trakasserer meg daglig.

jeg er så langt nede trykket av han nå at jeg orker snart ikke mer og er desperat. men det finnes INGENTNG jeg kan gjøre..

Han har fått jerngrepet med å få 50-50 avtalen i havn, da vet han eg aldri flytter. flytter jo k fra dattteren mmin.

før rettsmøtet manipulerte han meg så kraftig at jeg syntes SYND på han. tenkk, han greide å knekke samvittigheten min for han.

han som er et MONSTER og en tyrann, fikk meg til å se på han som en stakkar og jeg var helt hjernevasket i rettsmøtet og var helt blind og snill som sa OK og smmilte pent til avtalen de foresloo.......

jeg kunne kke vært lengre nede enn jeg e nå!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...