Gå til innhold

Treff 27sept på bær og bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har søkt og søkt og leita og leita etter den facebookgruppa, men finner hverken Desembermager eller du som har oppretta gruppa :-( men jeg kommer på treff i alle fall :-) håper det blir flere, var veldig triveig første gangen i alle fall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. Ser ut til at treffet blir flyttet til mandag 26, da det passet for de fleste, håper du har mulighet til å bli med da!? Forsøkt å søke kun på desembermager, dropp 2011? Jeg måtte det for å finne gruppa.

Skrevet

Kriveleif, mente mandag 25, dagene går litt i surr her...

Skrevet

Og vi prøver igjen. Mandag 26, hadde fått meg meg at det var 24 i dag, dagene går visst fortere enn planlagt...

Skrevet

Hehe, takk for innsatsen ;-) ikke så greit når dagan går fort nei :-) regne med at det er samme tid og sted som først foreslått?! Har ellers prøvd det meste i forhold til å finne facebookgruppa...store og små bokstaver, hele og deler av ordet, prøvd ulike pc'er også prøvd via kontoen til mannen min...vi har sikkert et kryss i innstillinga som begrenser no adgang...:-S

Skrevet

Ser ut til at jeg er en dag for sent ute, skal prøve å følge litt bedre med, så kanskje neste gang..

Skrevet

Vi er visst flere ikke som klarer å følge med... Hadde gledet meg til i kveld, men nå satser jeg på å komme sterkere tilbake neste gang :-)

Jeg klarer heller ikke å finne riktig Lene Brekken eller desembermager på facebook...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...