Gå til innhold

nei nei nei(litt ekle detaljer.. samme som 1tri)

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er nå akkurat kommet i uke 7. I går merket jeg litt lys lys lys rosa på papiret etter dobesøk. Og dette har fortsatt gjennom dagen i dag. Ikke ved alle dobesøk men de fleste. Så detaljene... jeg har nok også fått en sopp infeksjon.. klør og svir med klumpete utflod.. og første gangen kunne det nesten se ut som det var klumpene som var lyse rosa på en måte... men de neste gangene kunne jeg ikke skille dette. Det er ikke store mengder rosa utflod altså, men hvis jeg tar litt papir opp i kjedeåpningen blir det vagt en lys rosa farge...

Det jeg lurer på er om en soppinfeksjon kan gi små blødninger/rosa utflod? Normalt tror jeg ikke jeg ville satt dette i sammengheng med en SA siden jeg ikke har noe mer smerter enn de små murringene jeg har hatt gjennom hele svangerskapet.. men jeg mistet i februar i MA og da hadde jeg en lignende blødning i uke 5.. dog litt skarpere farge og litt mer, men bare en gang da... og fikk en ny blødning med friskt blod i uke 10 som da var et tegn på en MA... I tillegg gjorde jeg en konisering i mars som jeg vet kan gi meg litt større risiko for SA.

Dette gjør jo at jeg nå bekymrer meg grønn her! Har time til tidlig UL på torsdag om en uke men syns det er lenge å vente. Har snakket m legen som bare sa at jeg skulle la det bero til jeg hadde timen og hvis blødningen ikke økte på var det nok ok... jeg blir jo ikke det grann beroliget av det da jeg nettopp har opplevd en MA og vet hvor kjipt det er å tro at ting er i orden også er det ikke det:(

Likevel syns jeg det var veldig påfallende at dette kom akkurat samtidig med(el 2 dager etter) soppinfeksjonen...så det gir meg jo et lite håp om at dette ikke trenger å være tegn på noe negativt:(

Kan også nevne at brystene fortsatt er tunge og litt ømme...

Noen som har noen erfaringer eller betryggende ord å komme med?

Fortsetter under...

Du får bare holde håpet oppe! Det er vel svært liten sannsynlighet for at du skal oppleve to MA etter hverandre.

Kanskje det kan hjelpe deg etter hvert å ha en Doppler hjemme så du kan sjekke at hjerteslagene fortsatt er der?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30242090

For eksempel en slik? Kan kjøpes ny til 490 kr på nettet.

En del helsearbeidere anbefaler det ikke fordi de mener at det er for vanskelig å finne hjertelyden, men noen gravide mener de har behov for å ha en doppler hjemme hos seg selv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...