stch85 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 ja, jeg gjør meg selv gal, sånn som alle andre her inne nå har jeg mens smerter nederst i magen, bare ikke like sterke som ved mens. Også har jeg vondt i korsryggen, det kommer å går litt (det kan jo være jobben også ) også hadde jeg tjukk hvit utflod et par dager, men nå er den ikke sånn lenger. Hva tror folket, tegn eller innbilning?? er akkurat en uke til ikm.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Ligger ganske likt i løypa vi da. Ikm neste helg engang her. Jeg har ofte hatt masse "symptomer" uten å ha vært gravid. Men den gangen jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer før i uke 6 da spyingen begynte. Men hvem vet... Det _kan_ jo hende at dine symptomer faktisk er en liten spire Når skal du teste? Lykke til!
stch85 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2011 ja, jeg syns egentlig jg har hatt de mens murringene hver måned det er vel bare fordi man så gjerne vil at det skal være noe der. hehe. Skal prøve å vente til torsdag da, når ikm er, så får vi vel se om jeg klarer å holde meg så lenge. Lykke til til deg også
krølle... Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Har også ca en uke til ikm, og har de siste dagene registrert noe av det samme som deg. Satser definitivt på at dette er tegn på noe bra! Vonde puppiser og minimensplager nederst i magen (var faktisk sånn at jeg måtte sjekke kalenderen om jeg hadde regna feil med en uke...) Det sikreste tegnet av aller er dog at jeg de tre siste dagene har blitt så tissetrengt på jobb at jeg har besøkt fellestoalettet ikke mindre enn to ganger daglig! (jeg haaaater fellesdo, og klarer meg vanligvis utmerket godt uten.) Joda, symptomjakt er en frustrerende aktivitet når fasiten ligger en hel uke frem i tid. xxxx aller fingre
stch85 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 hehe, blir litt gal av alle symptomene man ikke har også da jeg må ikke tisse noe mer enn vanlig men uansett er det vel litt vel tidlig for en masse symptomer. Vi får bare håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå