april2011mamma Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 har en datter på snart 6 mnd.... hun tok flaske i starten, men nå vil hun ikke..... hun liker ikke smokk heller men det er igrunnen helt fint Nå er det sånn at jeg har fullammet hele veien, og skal fortsette å amme, men ønsker å kunne pumpe meg slik at jeg kan være borte noen timer fra henne..... Vi har kun prøvd i noen dager nå og da kun etter 6 på kvelden... er dte kanskje lurere å la henne prøve flaske på dagen når hun er skikkelig sulten? hun tygger liksom på tuten...hehe... hun har også begynt å spise grøyt til kvelds men da drikker hun vann rett fra en kopp.. uten tut osv... Noen som har noen gode tips til hvordan hun kan like flaske?
Foccacia Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Hva med å gi henne mm fra kopp? Da slipper dere å avvenne flaska senere
april2011mamma Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2011 jo igrunnen kan vi jo det..... tenker bare at det er litt mer kos for henne å spise fra flaske når hun er hjemme med pappaen sin... men vi får bare prøve litt til og vil hun ikke så vil hun ikke
Foccacia Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Prøvd andre typer flasker? Ellers har jeg ikke så mye tips
mars172011 Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 jeg har også hatt det samme problemet med min datter på 6 mnder..hatt dette problemet fra hun var ca 2 mnder, og var avhengig av at hun skulle klare det da jeg holdt på med lappen, gikk heldigvis bra uten meg der, med triks her og der ved barnevakt, prøvde alle slags flasker ok triks folk har skrevet om, men ingenting fungerte på henne, helt fram til sist uke!! Kjøpte tommee tippy flaske som er heeeelt genial!!! den ligner mest på en pupp av alle flasker og hun tok den med en gang selv når det var jeg som ga den til henne, og nå spiser hun velling med den hver kveld..anbefales til ALLE!!!! som sliter med flaskenekt da..hehe er sååå glad for at jeg fant den!
april2011mamma Skrevet 22. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2011 ååå tusen takk for bra tips!!! den skal kjøpes imorgen! ! håper det fungerer... det hadde gjort at jeg fikk litt avlasting!
skatten 21.41 Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Hvor kjøpes denne flaska? Vært greit å prøve den her også
Foccacia Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 De har de på Babyshop, og i Sverige på Nordbysenteret hvis du bor nærme grensa
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 Har ikke opplevd problemet selv, men har hørt samtlige som har slitt med å få barna til å ta flaske, får det til å funke med Tommee Tippee Ellers må hun vel bare drikke av vanlig kopp
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2011 #11 Skrevet 22. september 2011 Vet de selger Tommee Tippee på en lokal baby/barneutstyrsbutikk her i nærheten, så det kan jo hende det finnes en butikk med Tommee Tippee flasker i nærheten av deg også
mars172011 Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 glemte selfølgelig å skrive hvor den kan kjøpes, men som sagt over her så har de den på babyshop ja. etter aaalt det slitet jeg gikk gjennom, og at hun nå klarte det med en gang uten problemer får meg til å tro at dette er en flaske absolutt alle babyer vil ta ble så glad i den at jeg føler jeg har fått mer ro i sjelen nå. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå