lillemor :o) Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Etter overtidskontroll i går etter 11 dager overtid, ble det bestemt at jeg skulle settes i gang. Var helt moden, og åpning på 3 cm ble det bestemt at de skulle ta vannet. Vannet ble tatt 14:45, og etter ca 1 time hadde jeg regelmessige rier med 1-2 minutter mellomrom. To timer etter vannet var tatt var det 7 cm åpning, fikk epidural da, selv om jm ikke ville pga at det kom til å ville stoppe opp...men det var så intenst, så det måtte jeg bare ha!! 5 timer etter vannet var tatt var endelig lillegutt ute! Skjønn og frisk gutt på 3720 g og 52 cm lang. Er godt i gang med amming, og storesøster er kjempestolt! Så utrolig deilig å være ferdig! Lykke til hos alle dere andre som venter utålmodig.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Gretulerer så mye! Endelig Kos dere masse, lillemor!
miepia30 Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Gratulerer så mye da gjorde vi det omtrent likt i går overtidskontroll, 3-4 cm åpent, tok vannet, fikk egne gode rier, slapp drypp, og vips baby kjapt og greit herlig lillesøster 3718 og 50.
hh83 Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye :-D gratulerer så mye til deg også miepia30 :-D endelig er babyene våre her etter flere dager på overtid :-D
lillemor :o) Skrevet 23. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye til deg og miepia! Nå er det bare å nyte i vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå