Gå til innhold

Endelig ble det min tur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter overtidskontroll i går etter 11 dager overtid, ble det bestemt at jeg skulle settes i gang. Var helt moden, og åpning på 3 cm ble det bestemt at de skulle ta vannet. Vannet ble tatt 14:45, og etter ca 1 time hadde jeg regelmessige rier med 1-2 minutter mellomrom. To timer etter vannet var tatt var det 7 cm åpning, fikk epidural da, selv om jm ikke ville pga at det kom til å ville stoppe opp...men det var så intenst, så det måtte jeg bare ha!! 5 timer etter vannet var tatt var endelig lillegutt ute! Skjønn og frisk gutt på 3720 g og 52 cm lang. Er godt i gang med amming, og storesøster er kjempestolt! Så utrolig deilig å være ferdig! Lykke til hos alle dere andre som venter utålmodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gretulerer så mye! Endelig ;) Kos dere masse, lillemor!

Skrevet

Gratulerer så mye :) da gjorde vi det omtrent likt i går :) overtidskontroll, 3-4 cm åpent, tok vannet, fikk egne gode rier, slapp drypp, og vips baby :) kjapt og greit :) herlig lillesøster 3718 og 50.

Skrevet

Gratulerer så mye :-D gratulerer så mye til deg også miepia30 :-D endelig er babyene våre her etter flere dager på overtid :-D

Skrevet

Gratulerer så mye til deg og miepia! Nå er det bare å nyte i vei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...