Gå til innhold

jeg merker at jeg er mektig irritert på tv2


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er ikke det jeg tenker på...for den kjønner jeg.

 

men hvem eier tv2...jo, Lo, og hvem eier Lo, jo Apepartiet......var det jeg skulle frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gjør det...arg asså...ingenting i disse to sakene er bra, men hvorfor forskjellsbehandlig?? jo, den ene er en Frp`er,og den andre er jo sansynlighvis en ap eller sv.

 

drit i frp`ere ,de er ikke noe verdt, bare å tråkke de ned i driten....

 

hilsen en ikke frpèr...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du forstår jo åpenbart ikke forskjellen på en voksen prostituert som står frem frivillig og et uskyldig barn utsatt for overgrep som skal skånes for offentlighetens lys.

 

Er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Apressen (som eies av LO) har 50% eierandel i TV2. Men mener du virkelig at det påvirker nyhetsdekningen til den grad at TV2 er ute etter å ta FRP, og ikke AP?? Tror de fleste journalister og redaktører vil bli ganske fornærmet/fobannet av den påstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke ord på hvor kvalmt jeg synes dette er.

 

Det er så utrolig forskjellsbehandling.

 

Noen som husker Birkelandsaken?

 

Han ble navngitt og bilde ble lekket ut i pressen FØR han ble siktet.

 

Jeg stemmer ikke Frp men dette er å gå for langt og ifølge diskusjonen på vg.no under redaktørens artikkel er det mange som er enige med meg.

 

Dette blir for dumt og de som forsvarer dette er sosialister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sosialist eller stemt rødt.

 

Det er likevel helt på sin plass å offentliggjøre en mann som begår lovbrudd og innrømmer det, fremfor en siktet (uskyldig til det motsatte er bevist) og samtidig risikere å påføre offeret til siktede flere lidelser.

 

Her er folk så tjukke i huet at de ikke tar med i betraktningen offeret.Alt skal forstås som forskjellsbehandling. Det er så stupid at det er smertefullt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke på sin plass å offentliggjøre dette. Særdeles ikk enår det har blitt brukt uetiske metoder for å få frem dette.

 

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10038929

 

Les dette.

 

Det burde biltt tatt hensyn til familien til Hoksrud. på samme måte som man lar ordføreren forbli anonym.

 

Jeg blir kvalm at TV2.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig.

 

Mannen, som er folkevalgt representant, har valgt å bryte loven for å bedra sin kone å tilfredsstille sine perverse seksuelle lyster. All lidelse påført hans familie er kun hans ansvar. Hadde han oppført seg lovlydig og anstendig hadde dette aldri skjedd. Å skylde på andre er feigt og meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig noen som skjønner hva jeg mener,jeg er HI.

 

og jeg er også klin edru,til du som spurte litt lengre her oppe,glemte å skrive HI på det innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...