Gå til innhold

festes hodet tidligere med nr 2???

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag og er i uke 34+5 og jm sa at hodet var festet.. glemte å spørre henne om dette:):)

sjekka opp mot helsekortet til førstemann og der var ikke hodet festet før jeg var 38+1....

er det vanlig at nr fester seg tidligere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å ha hørt at det er motsatt, at holdet fester seg seinere når man har et svagerskap bak seg.

Slik var det uansett meg meg med nr to, da festet ikke hodet seg før fødsel. Så da vannet gikk hjemme måtte jeg legge meg ned. Lå der på badegulvet og ringte føden.

Vel, da jeg hadde kommet meg i bilen og vi var framme på føden hadde jeg fullstendig glemt at jeg liksom skulle ta det med ro og ligge, kunne jo ikke det, måtte jo komme meg fram dit jeg skulle!

Skrevet

Med førstemann festet ikke hodet seg før i fødsel(i uke 38). Men med andremann festet hodet seg en god uke før fødsel(i uke 39). Spent på hvordan det blir med tredjemann :)

Skrevet

Det er nok mest vanlig at det er omvendt =) Med første her var hodet feste i uke 34, med andremann festa det seg i uke 37 (han kom noen dager senere) Nå vet jeg ikke for jeg er bare i uke 29....

Men det er også veldig normalt at hodet ikke fester seg i det hele tatt når man er flergangsfødende. Har også hørt om tilfeller er hodet var festa, men at det løsnet igjen... også dette ved flergansgfødsel =)

Skrevet

Husker ikke helt når hodet festa seg med nr 1, men tror det var rundt uke 36. Nå er ikke hodet festa ennå, ligger langt ned i bekkenet da..

Er i uke 37, snart 38

Skrevet

hoho kanskje det er min mens termin som stemmer allikevell da:):) er da i så fall 37+1. hehe lov å håpe:):) kanskje det er en grunn til alle de vonde kynnerene og takene i ryggen da:):):)

krysser fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...