ariel78 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg er litt over på vei og formen er ganske grei foreløpig heldigvis. Har enstressende jobb og står tidlig opp så merker at jeg er ganske kjørt på kvelden og det er ikke mye liv i meg etter ungene er i seng, stakkars mannen min :-) Ellers så er det kun ømme pupper, kvalmen har ikke kommet, mener jeg har fått det litt senere i de andre svangerskapene.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Jeg er bare 3+4uker i dag, men merker jeg er utrolig trøtt allerede, men har også en aktiv jobb, og merker at jeg skulle virkelig ønske det var fredag i dag. Har også hatt gravid-hodepine i dag, og så er jeg sulten hele tiden allerede... HJELP..... Prøver å spise moderat og ofte. Har ikke merket noe særlig kvalme enda, kun et snev dersom jeg blir for sulten. Forrige sv skap visste jeg at jeg var gravid før positiv test pga kvalme, så håååååper jeg ikke blir like kvalm og like lenge denne gangen.. Sist var jeg kvalm 24/7 til og med uke 24.... Ellers er jeg i en liten lykkeboble og føler jeg går i et snev av ammetåke;-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg er 4+4 i dag, og er tidvis kvalm og kontinuerlig trøtt. Ellers syns jeg alt er fint Klarer ikke helt å tro at jeg er gravid og at hcgverdiene stiger nå, men får vel bare tro på legen som sier at alt er bra og at alle gode ting er 3
thessi og lillemor Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Jeg er 4+5 i dag og synes jeg har så lite symptomer... Blir nesten bekymret :-( Var uggen og småkvalm i forrige uke, men de siste dagene har det gått over. Skal vel kanskje bare være glad så lenge det varer :-)
Lea-Pea Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg er i veldig fin form. Finnes ikke kvalm, murring og menssmerter har jeg ikke lenger. Hadde murring i forrige uke. Er litt mer trøtt en vanlig, men har forbausene lite symptomer. Men legen sa i dag at kvalmen vanligvis ikke kommer før rundt uke 8. Jeg er jo bare 5+4 eller noe på vei. puppene har vokst litt, til min samboer sin store begeistring Jeg synes de er store nok fra før. Vil ikke ha større
henine Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Jeg er 4 + 6 og syns uke 4 har vært ganske problemfri. Forrige uke var jeg både trøtt og uvel! Men jeg er utrolig oppblåst, flere bukser/skjørt jeg har lagt bort (allerede!!!!) prøver å skjule magen så godt jeg kan med vide topper og cardigans.. hihi. Noen som har det på samme måten??
ebj Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Er 11+0 i dag, plages ikke noe særlig bortsett fra at jeg er veeeeeldig trøtt og sliten.. Konstant! 10 timer søvn hver natt er ikke nok! Var en del kvalm rundt uke 7-8, nå kommer kvalmebølgen kun av og til, og er fornøyd med det
ariel78 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2011 Jeg har akkurat samme føler meg oppblåst i tillegg øm i magen så det er endel klær jeg ikke kan bruke. Mesteparten jeg har er ganske trangt så jeg må nok ut og handle litt snart :-)
luxy Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Litt opp og ned. Noen dager er formen veldig bra, mens andre dager er jeg veldig trøtt. Lite kvalme, men den kommer snikende om jeg ikke spiser ofte. Litt ømme pupper nå og da, mensmurringene har gitt seg litt heldigvis Er i uke 8
jula Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Fin form foreløbig:-) nesten 6 uker. sjønte det var noe på gang då jeg følte at brystene vokste på lørdag;-) testet positivt med nr 3 på tirsdag!ikke heeelt planlagt,men glad uansett!
SologLillegull Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 I uke 8, og stort sett i bra form. Veldig trøtt på ettermiddag og kveld, og kan jo ikke akkurat helle i meg kaffi for å holde meg våken på jobb, så er nok litt mindre produktiv en til vanlig! Kvalmen kommer og går, klarer stort sett å holde den i sjakk med mange små måltider. Puppene er ikke ømme lenger, takk og pris, for dusjing var blitt ganske så fælt.
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Jeg er 4+3 i dag. Hadde veldig mange symptomer helgen etter eggløsning og en uke fremover da. Jeg var kvalm, hadde vonde tak i magen, fikk sopp (som jeg ofte har slitt med i svangerskapene mine) og var stort sett oppblåst både i magen og puppene. Det var helt rart. Så, etter en ukes tid forsvant alle symptomene, og jeg fikk ikke positiv test før 4+0 (IKM) Siden det har jeg merket ømme bryst og så er jeg oppblast og veldig trøtt. Mannen min har vært bortreist siden vi fant ut om spiren, så jeg gleder meg veldig til han kommer hjem i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå