Gå til innhold

Nå ble jeg letta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk komme en tur på sykehuset i dag til en sjekk siden jeg har kjent så lite liv siste døgnet. Heldigvis så alt helt bra ut. Lillemor lå så langt ned hun kunne og hodet var så godt som festet. Her er det ikke lenge igjen sa jordmor. Så får vi se. Dette er mitt 2 barn. Ble også veldig glad når hun sa at morkaken min viste tegn på å gjøre en mye bedre jobb enn sist, da sviktet den på slutten og jeg fødte et ganske lite barn til termin. Så nå er jeg letta og glad :-) Har forresten termin 12 Oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:D! Det er så fælt å gå å bekymre seg når mann kjenner litt lite spark.... Hærlig at det ikke er så lenge igjen :)

Skrevet

Det var godt å høre:) Har selv vært på føden i dag fordi jeg syntes det har vært lite lliv i dag. Registreringene var fine men jeg skulle komme igjen i morgen for å ta UL, det var ingen der som kunne gjøre det i kveld. Følte vel heller ikke at noe var galt men godt å sjekke. Bebisen har vært veldig aktiv i dette svangerskapet så merket endringen godt. Lykke til videre:) Min termin er 14.10. Godt det nærmer seg:=)

Skrevet

Jenta mi er også vanligvis veldig aktiv i magen så merket det godt når hun var så rolig. Godt å få komme til en sjekk da. Vil jo ikke mase, men jordmor på sykehuset sa at de bare var glad for at vi tok kontakt dersom vi følte noe annerledes, og at hun villle jeg skulle si ifra igjen dersom det var noe. Lykke til på UL i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...