våren Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Noen andre som har fått det? Føler meg oppblåst og stinn hele tiden. Ser jo virkrelig gravid ut selvom det er helt i starten.
Trultetryne Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Nå er ikke magen min så liten fra før så jeg kan godt bare gå som feit.. hehe.. men jeg føler meg oppblåst og stinn jeg også. Jeg er sulten, men har ikke matlyst :/
våren Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2011 Godt å høre at det er flere. Jeg var vel ganske normal størrelse før jeg ble gravid, men det er ikke første barnet så jeg tenker at jeg kanskje er "disponert" til å bli fort stor av den grunn Har fundert på om det kan være flere inni der. noen med erfaring på at man blir fortere stor da?
SuperMoM <3 Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Jeg ble ikke fortere stor da jeg gikk gravid med tvillinger. Har ikke fått noe mage enda,men for tidlig for det
Eskimo Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg ser eller føler meg ikke større ut, men jeg fikk faktisk ikke igjen buksen min i dag... Kan jo hende jeg faktisk har lagt på meg, men tror nok mest på opplåst mage... selve magen vokser vel ikke før fra u 12/14?? Vi har jo store planer om å holde det hemmelig til etter ultralyd....
våren Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Ok, da er jeg bare veldig oppblåst, vet jo at baby'n inni der fortsatt er mikroskopisk, men det må jo ha noe med svangerskapet å gjøre, for jeg var ikke så stor før.
Lea-Pea Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg var hos legen i dag og jeg spurte henne om dette. Jeg er ikke mer enn 5uker på vei og føler også at jeg er oppblåst og sliter med buksene. Hun fortalte at progesteron, som vi produserer nå. Dette hormonet gjør at den glatte musklaturen blir slapp. Glatt musklatur har vi i de organene som ikke er viljestyrt. Blodårene, urinveiene, livmora og tarmene blant annet. Dette er for at livmora skal slappe av og la seg utvide. Men dermed blir tarmene slappe og de slipper seg ut i magen. Dermed føler vi oss oppblåst og magen er litt større. Håper dette var litt oppklarende. Det var det ihvertfall for meg når hun forklarte det
mammatil2imai Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Godt å se det er flere ja. Er 6+2 men etter 5 uker syntes det så tydelig at de på jobben så det så godt at de turte å spørre rett ut. Nå er det ikke mulig å skjule med store klær mer engang. Tenkte også tvillinger tanken, men håper at det ikke er det som er grunnen. Så planen om å holde det hemmelig til etter uke 12 går i vasken her hvertfall... Håper det er et godt tegn på at ting skal gå bra da
Maimamma`n Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Måtte le inni meg då eg las innlegget ditt Fantastisk at vi er fleire! Eg håpar nr 3 har festa seg, og at eg snart "har lov" til å vere inne på dette forumet. -Men med nr 2 fekk eg synleg mage og måtte bruke gravidbukser i veke 7-8. Så eg er også "bekymra" for om eg klarer å halde det hemmeleg til veke 12... Høyrest ut som ein utopi. Lykke til vidare.
-spent- Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Her er det også mage..men vet jo at fosteret er såpass lite at det er pga det hun andre her hadde skrevet. Men jeg er bare FEIT liksom..fælt..hehe Og håpløst å skjule
tonesnupp Skrevet 24. september 2011 #11 Skrevet 24. september 2011 er i uke 6. synes mager litt mer hoven hver dag
Arga G08+J12 Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Er 11 uker i morgen, og de siste dagene synes jeg oppblåstheten har gått litt over og jeg kan endelig sove på magen og ha på meg vanlige bukser igjen uten at det blir ubehagelig. Så nå tror jeg det skal være overkommelig å holde det hemmelig til etter uke 12, men det trodde jeg ikke i uke 8. Var så øm og hoven da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå