Gå til innhold

"bare de sover hele natten"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater det uttrykket.

 

Jeg er sinnsykt sliten.

Har en baby som gråter store deler av dagen og nesten ikke sover. Men hun kollapser i 23 tiden, og sover noen timer før hun våkner og spiser og sovner igjen.

Men fra vi står opp er det påan igjen.

 

Nå nærmer hun seg 12 uker, så håper på bedring.

 

Så sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke helt overskriften din til å matche innlegget ditt - barnet ditt sover jo ikke hele natten dersom hun sovner så sent. Men uansett: Det er ofte det skjer noe magisk når de blir 3 mndr, av en eller grunn blir alt mye lettere :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du r sliten av all skrikingen på dagtid, det er jo kjempe slitsomt. men er du ikke enig i at det er bedre de gråter på dagen en om natten? hjelper det ikke om du har henne/han i bæresjal/seler? eller triller vogn? det funket for meg i allefall. Har du ingen som kan komme og avlaste deg litt da? en mor eller svigermor eller venninne som kan komme og bære og bysse så du får litt fri? bare det å ta seg en dusj alene og dra på butikken alene er jo en drøm i spedbarnsperioden!

 

håper det blir bedre etterhvert. Kanskje du skulel prøve å finne ut hvorfor hun gråter så mye?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun sover fra 23 til 08 kun avbrutt av et måltid som varer 15 minutter... Så jeg kan liksom ikke klage ang nattesøvnen;)

 

HI

 

 

Akkurat nå sover hun faktisk!!! *kryss i taket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat sånn hadde jeg det også. Fra morgen til til kollaps i 11-12 tida om kvelden, vekselvis skreik og sov bitte-bitte-litt jenta mi. Ble bedre litt etter litt, fra 2-3 mndsalder og frem mot 4 mnd. :) Så det er lys i enden av tunnellen!

 

Men jeg syns da, og nå, at det i alle fall var bra at hun sov om natta. Viss hun det ikke hadde gjort, hadde jeg nok blitt gal! Så bare de sover om natta, så kan man faktisk takle det meste!

 

Skjønner at du er sliten, da. Det var jeg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hun roer seg litt i vogna. Har slitt med nakken osv og gått til behandling, så det er en bedring på gang..

Men å gå en tur på kafe kan vi glemme en stund til;)

 

Har heldigvis en mann som tar over når han kommer hjem fra jobb.

 

Selvfølgelig er det bedre med gråt om dagen enn om natten, men det gjør meg sliten likevel. Så er det jo ikke greit for baby å være så sliten og uopplagt, tenker jeg!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...