vali88 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Nå har jeg å sambo prøvd i snart 7 år,eneste vi har fått til er flere sa`er :-( jeg har så mye morskjærlighet i kroppen for detta barnet som enda ikke er født. når har han/hun planer om å komme? Er så lei av og prøve nå det går skikkelig utover humøret mitt og forholdet vårt. min svoger skal ha sitt første barn med sin samboer april 2012... Vi ønsker oss også barn. kan noen vere så snille mot oss og se om dere ser non barn på oss? vi ønsker oss sterkt og få drømmebarnet.. jeg 24.06.88 han 29.12.79 <3 Klem
vali88 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2011 vil ingen se på meg?? :-( haloooo ooo?
-mtp- Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Er sikkert ikke så mangen som er her inne, men vi svarer når vi ser den Får opp at dere ikke kommer til å få barn sammen.. iallefall må han sjekke seg evt begynne på zink men også IVF får eg opp... Men mulig dette er helt feil...
-mtp- Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 får opp dårlig sæd kvalitet her eller få svømmere.... får ikke opp noe galt med deg
vali88 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2011 Kommer vi ikke til og få barn sammen? :-( pga?? har følt lenge nå at vi må igjennom IVF :-(
vali88 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2011 ÆSJ!! verste er at jeg også har fått opp dårlige svømmere på han. har reagert på spærmen hans for synes den har vert så annerledes på en måte.. Men får jeg barn med han`?? om jeg ikke kan få barn med han er jo drømmen knust elsker han så høyt og vil jo at vi skal få barn sammen. får sende han på en spærm sjekk.. men dahar jeg hatt rett hele tiden for jeg har allltid sagt til han at det er no galt med trolla hans.. *snufse*
-mtp- Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 eg føler at dere av en eller annen grund kommer til å vokse fra hverandre
vali88 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2011 frykter det selv, men jeg vil ikke la det skje uansett hva.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå