Gå til innhold

Synes dere at barna deres er pene/vakre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe her var det mange som helt objektivt sett synes sine barn er vakre.

Selv om det hagler kommentarer fra omverden om hvor søte, pene og vakre barna deres er så betyr det ikke at alle mener at de er over gjennomsnittet pene;) Høflighetsfraser, hørt om det ??;)

Men når det er sagt, det er jo super at vi mennesker synes egene barn er vakrest i gata (hørt om myrsnipa ??) - for ingenting er vel bedre enn at vi signaliserer nettopp det for barna våre, at de er vakre mennesker både inn- og utvendig.

Og ja, jeg har veldig vakre barn ;) får masse kommentarer "ååhhh for et vakkert barn!!!" Til og med de som har gjennomsnittlig vakre barn selv sier det, uten misunnelse i stemmen ....(ja... ironi ;)))

Jeg synes barna mine er veldig pene. Både jeg og pappaen er mørke(norske, men mørkt hår,øyne osv), og det er også barna. Store kuler til øyne, og en herlig utstråling. Veldig symmetriske og pene trekk i ansiktet.

Tror det er ganske vanlig å komplimentere andres barn. I tillegg er det jo sånn at mange barn faktisk er skjønne, ikke bare deres. Så jeg tror ikke dere skal bruke andres kommentarer for å vurdere objektiviteten av hvor vakre barna deres er.

Jeg merker, kanskje det er janteloven i meg, at jeg bli litt uggen av foreldre som priser hvor fantastisk vakre barna deres er. Jeg kan gjerne være enig i at disse barna er søte og pene, men ikke bemerkelsesverdig vakrere enn andre barn (nå snakker jeg om barn som jeg faktisk har sett, der foreldrene fremhever hvor vakre de er).

Mine barn er vakrest for meg. Jeg er ikke i stand til å se noe annet, selv om andre "objektivt" sett skulle være uenige.

Mine barn er søte. jenta mi har litt brunere hud, grønne øynde og fall i håret. hun er ikke den som får komlimanger av andre. Gutten min har glimt i øyet, lyst hår og knallblå øyne. søt og morsom. han får heller ikke mange liker på face :))

Men de er smarte unger som sikkert vil komme seg fremmover i livet.

Selv om noen skriver de har en modell unge, so er det jo ikke sikkert at andre syns de ungene er de vakkreste i verden. Er mange reklame barn som jeg ser som normalt pene på lik linje med mine egne.

Søstra mi har to barn, hun ene er helt ekstremt skjelden pen. alle i gata snur seg etter henne, (hun er 4 år)

Jeg håper hun blir jordnær som voksen.

jeg har venninner som tar botox, silikon, tatovertsminke, (30år) og oppfører seg som gudsgave, fordi mannfolk sikler når de går forbi.og fordi de var skolens peneste når de var 15 år.

Er skjeleglad jeg ikke er slik, og håper at mine barn ikke blir opptatt av utseende heller på den måten.

Jeg selv er normalt pen. Noen syns jeg er rar, andre sjekker meg opp, og har hatt noen forfølgere. hehe.

Annonse

Datteren min er 10 år, og har absolutt potensiale til å bli vakker. Hun er høy, slank og har pene ansiktstrekk. Dessverre hater hun å kle seg ordentlig, og grer knapt nok håret.. Dasser rundt i joggebukser og stygge gensere (finner alltid de jeg gjemmer unna), det er nesten så hun ønsker å være lite pen.. Håper det snur seg om et par år, er forberedt på det i alle fall.. :)

Sønnen min er så vakker at han tar pusten fra meg! Jeg synes objektivt sett at han er usedvanlig vakker, men om dette har noe med virkeligheten å gjøre aner jeg jo ikke!

Men til og med mange menn kommenterer øynene hans, og utseende hans. Tar det som et positivt tegn. men hva som er mye mer viktig for meg er at vi får fantastiske tilbakemeldinger i barnehagen for personligheten hans. han er blid og glad, midtpunktet og generelt helt strålende. det er viktig det!

Til alle som tror de har barn som er utenm det vanlige vakre. Jeg sier veldig ofte til folk at ungene deres er søte, vakkre, har et nydlig smil osv. Det betyr egentlig bare at jeg ikke klarer å komme opp med et kompliment om noe viktigere. Noe bra er det som regel å si om alle barns utseende. Søt kan man si om den sureste, styggeste ungen du har sett uten at noen finner det påfallende. Å gi komplimanger om ungene er bare noe jeg gjør for å være hyggelig mot foreldrene. De fleste liker det, men jeg regner ikke med at de skal tro at det egentlig er noe spessielt med ungen selv om jeg sier den er "utrolig søt".

JA!! Har 3 nydelig gutter med blondt hår, knallblå nydelige øyne og lange mørke øyenvipper! De er seriøst nydelige!

Men vet jo ikke hva andre syns da! Er sikkert noen som ikke mener det samme som meg, selv om jeg har vanskelig for tro det :P

Har tre barn. Datteren min er søt ja. Store øyne, lange vipper, gyllen hud, pen munn etc... Men hun har ikke noe fint hår. Mye små krøller og det floker seg etc. Jeg synes hun er perfekt fordet, men for hennes del håper jeg håret vil glatte seg ut. Sønnen min er vakker. Men hun nyfødte... er nok mest pen når hun sover. Men jeg elsker dem alle tre og er ikke mye opptatt av utseende deres.

Annonse

Førstemann var rett og slett nydelig når han ble født... og det kommenterte også de rundt.. Han så nesten ut som en "dukke", dvs ingen skrukker og merker her og der.. Og han er fortsatt pen. Hørt mange si at han kommer til å sjarmere "alle" damene når han blir stor og det tror jeg faktisk. (og jada, jeg vet at mange sier sånne ting uten å mene det.) Og om han ligner på sin pappa når han blir større (noe han gjør nå) så er det hvertfall ikke tvil om at han blir populær utseendemessig, for det var pappan.

Nr 2 (som er jente), synes jeg ikke var noe fin når hun ble født.. Heller ikke første halvåret, men nå (2 år) har hun blitt mer og mer sjarmerende og fin :-) Usikker på om hun kommer til å bli vakker eller "bare" sjarmerende/søt, men hun har uansett blitt nydelig i mine øyne :)

Ja, helt klart! Kjempe nydelig sønn jeg har!

Jeg ser jo andre barn som også er vakre, og barn som er mindre pene. Selvfølgelig håper jeg de fleste synes sitt barn er vakkert! Selv har jeg fått mange kommentarer på at gutten min er så pen og vakker, så jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som synes det :)

Jeg går ikke rundt å innbilder meg at hun er den vakreste på jord. Jeg sier at fremmde kommenterer at hun er veldig vakker, noe hun også er. Ingen som sier vakreste på jord. For MEG derimot er hun den vakreste på jord.

Gu' så misunnelig du høres ut. Hvorfor dette behovet for å trampe på hva andre sier her? Jeg kunne lagt ut bilde av min datter og spurt deg - men jeg gidder ikke - du må gjerne kalle alle myrsniper, sier mer om deg enn samtlige som snakker om sine vakre barn i denne tråden.

Ja, synes mine barn er kjempesøte! Sånn dukkevakker(har 2 små jenter) vet jeg ikke, men de har pene trekk og veldig livlig ansiktmimikk, særlig eldstejenta.(noe som gjør at hun ikke alltid blir den fineste på bilder, haha!)

Synes de er pene sammenlignet med andre barn i bekjentskapskretsen, men det synes vel sikkert alle de andre foreldrene at dere barn er også.

Men èn ting jeg har oppdaget: selv om jeg alltid har syntes at mine barn har vært så utrolig søte, når jeg ser tilbake på gamle bilder fra da jeg tenkte at NÅ kan man ikke bli stort søtere, såå må jeg ærlig inrømme at jeg kanskje ikke alltid tenker at de var på sitt aller vakreste akkurat da alikevel.... :-)

Mange sier vi har søte barn, så velger å tro at de objektivt sett faktisk er søte også. Fjortisjenter er spesielt begeistra for jentene mine, hehe, type "naaaaaaaw, Ååååååhhh"

Joda, barna mine er suuupervakre!!!

Fremmede kommer og sier til min minste: "Åååååå så utrolig søt gutt!!!!" Bare dumt hun er ei jente.... :)

Ha ha!

Men seriøst så er nok ikke barna mine vakre, men begge er søte og helt normale. Smiler ofte, og er blide og glade:) Mesteparten av tiden....

12:04 her:

Og ja jeg har også fått kommentarer om at eldstegutten er søt og pen av vilt fremmede. Koselig, men tror ikke han er over gjennomsnittet likevel.

MEN for meg er begge barna mine de vakreste som finnes, og helt perfekte slik de er!!! Selvfølgelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...