Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Spesielt ikke tykke dunvester. Er det kaldt så tar man på seg en jakke. Så slipper man å fryse på armene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Samme her! Hvis det er varmt nok til å gå ute i vest uten å fryse på armene så er det alt for varmt til å ha en vest på overkroppen, vil jo smelte vekk jo!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg blir fort veldig varm i en tykk jakke, så en vest hadde nok passet meg utmerket (Les: Hvis jeg hadde hatt figur til å gå i den)
Gjest Filifjonka Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Ikke jeg heller. Jeg er som du, jeg velger jakke når det er kaldt ellers fryser jeg på armene. Men i motebladenes fotostudioer er ikke dette et tema, der er det ikke kaldt og det blåser heller aldri. Og stilig kan det jo være. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Når det er skikkelig kaldt er det supert med en vest i tillegg til en stor dunjekke. Det gir ekstra varme samtidig som du fortsatt kan bevege armene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Ellers blir det som med T-skjorte. Det kan være for kaldt å gå med bar overkropp men unødvendig med langermet genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå