Gå til innhold

Hva er dunpose til bilsetet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på ett av forumene om dunpose til bilsetet. Prøvde å google dette uten å bli særlig mye klokere.. ;)

Jeg har kjøpt en Voksi Urban pose, men kan vel ikke bruke den i bilsetet? Bør jeg kjøpe noe i tillegg til den posen? Jeg har termin 2 desember, og har kjøpt Voksi Urban med tanke på å ha i barnevognen. Noen med erfaringer med den? Og ja, dette er 1 barnet mitt.. ;) Mye man lurer på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har sett på Barnas hus. Der har de vognposer pluss bil-poser (disse er halvparten så lange som vognposene). Dunposene til biletene koster mindre enn de til vogn. Tror de jeg fant kostet rundt 600kr. Har bare kjøpt meg dunpose til vogn. Tenkte å ønske meg bil-pose til jul...

Skrevet

Er det da hull i disse posene til selen på bilsetet? :)

Skrevet

posene til vogna er altfor store til bilsetet. odenwalder selger de "små" posene... babynest trur æ dæm hete ;) Geniale poser!!

Skrevet

jeg har foreløbig bestemt meg for ikke å kjøpe bilpose. tenker å ha en god varm dress istedet. dessuten har vi bil som fort blir varm, så føler ikke helt behovet. men kan jo hende jeg finner ut at jeg trenger det alikevell etterhvert da=)

Skrevet

Har kjøpt Qdenwalder baby nest bilsetepose. Det hull til seler i posen, den er liten og søt. Har kjøpt den for å slippe å kle på baby så mye når vi skal ut om morgenen og kjøre storesøsken i bhg. Det er jo en dunpose så trenger kanskje en tynn jakke og lue og posen rundt. Man kan jo kjøpe brukt på finn.no også Ellers koster de 600.- på barnas hus.

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempe fin en til 299 på babyshop :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...