Gå til innhold

Jeg vet faktisk om flere ledere i næringslivet (kjendiser) som har betalt for sex!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, helt enig.tv2 driver en heksejakt på Frp.....og det er ikke rettferdig.er det andre som også driver med sånt,så burde alle taes,når de førstens skal ta de for kjøp av sex.

du kan ikke tipse tv3 eller noen andre om de du nevner da?? anonymt?

Herregud, en stor del av kjente personer kjøper også sex, sånn som andre menn. Som oftes foregår det diskrèt i private leiligheter. jeg jobbet i den bransjen for 8-10 år siden, og hadde mange kjente som kunder, både fra næringsliv, politikk og andre "kjendiser".

Har ikke mye til overs for Frp, men synes det er unødvendig å hause opp en Syndebukk, når det er såpass utbredt.

Javel det sier jo noe om din moral, men det er nå engang sånn at dette er ulovlig - uansett hvor "utbredt" det er.

Politikere har et særskillt ansvar i å følge de lover å regler de er med på å vedta, og i å gå frem som et godt eksempel for resten av oss!

Skikkelig driti ut av FRP (igjen) men vitterlig fortjent. Dersom andre politikere har lignende svin på skogen håper jeg de også blir avslørt som de svina de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...