Gå til innhold

huff, synes jeg blir så feit..

Anbefalte innlegg

er i uke 26 og føler meg som en hval.. hehe,, føler meg ikke vel idet hele tatt.. vil ikke gå på vekta og er deppa over dette... etter jobb orker jeg ikke trene noe særlig, sliter litt med bekkenet og energien.. og har et stort hus og en 4 åring i tillegg.. så prøver å bruke den tiden og energien jeg har på å gjøre fine ting med han :) koser meg jo da.

alle sier jo at jeg har fin mage osv.. e rjo en skikkelig bebymage, me i forkant av dette svangerskapet trente jeg mye og gikk ned endel, begynnte å føle meg skikkelig fin.. jaja, er jo bare å ta det av seg etterpå, men er så kjett. la nok på meg 5 kg de første 3 mnd!!! fordi jeg var konstant kvalm og måtte småspise hele tiden.. flere som er i en periode der de føler seg alt annet enn freshe??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143602368-huff-synes-jeg-blir-s%C3%A5-feit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner den med å føle seg ulekker ja...!

Har den siste tida fått SKIKKELIG kviseutbrudd, ikkje berre i fjeset, men mange andre rare plassar. Håret er feitt og livlaust (og eg røyter som ein hund om våren!). Eg har ikkje lagt på meg serleg, men det som var her frå før, samt musklane, har blitt dvaske på ein eller anna måte.

Så eg sete å føle meg litt som ein porsjon med mygla fiskebollar!=P

Superlekker, jada. Og ikkje hjelper det når min kjære komenterar utsjånaden min heller. Han har fått nokre stygge blikk og glefs då ja. Stakkar.

Så no skal eg trekke meg tilbake og sjå på jordmødrene, og gløyme heile utsjånaden min;)

Hehe! Som om jeg skulle sagt det selv. Og jeg er bare i uke 20. Fordelen er at det ikke lenger er tvil om at det er en gravid-mage. For noen uker siden syns jeg at jeg bare så litt småfeit ut. Har fått meg en mammabukse som faktisk såg litt slankende ut. Det hjalp litt ;-)

Stresser ikke over at magen min er stor (får stadig høre at den er veeeldig stor :). verre at buksene strammer skikkelig over stumpen også :) Men med en enorm apetitt er det bare sånn det er, og siden jeg nå orker mer trening nå, så er det enklere føle seg fresh selv om det kommer noen unødvednige kilo (5 kg på 3 mnd her også :) vet jo av erfaring at det forsvinner fort ved amming likevel. Hvis jeg får bekkentrøbbel og blir "lenket" til sofaen så kommer jeg ikke til å føle meg noe særlig fresh nei...energien har mye å si!

Opp 5 kilo på de første 12 ukene.... Tvunget til å spise brødmat jevnlig forå å unngå kvalmetopper - og jeg er vant til et lavkarbokosthold fra før av! Er i tillegg ikke kommet lenger enn 14+3 så ikke så mye mage å skryte av heller, bare en fin bilring over navlen... :P

dette kunne vært meg, godt å høre at andre også ikke bare stråler og storkoser seg. Men da jeg fikk lønning forrige uke tok jeg meg en tur i byen og kjøpte meg noen nye (store..) klær, litt matchende skjerf og var hos frisøren. Gjorde ikke helt underverker, men vet at det er lurt å prøve i hvert fall. Sier til meg selv at det er jo bare en periode og jeg vet jo at det går an å bli "vanlig" igjen, er tredjemann for meg.

Annonse

det gjorde jeg også :) litt nye klær og en time hos frisøren, hjalp endel.. kjøpte en deilig fotkrem og tok fotbad, og barberte tilogmed leggene.. hehe, litt neglelakk og en god foundation, så går det noen uker til ;P hehe,, alle andre er jo så pent gravide :)

Jeg synes det er godt å høre at det er flere som opplever det samme. Jeg har sansynligvis bare godt av å legge på meg litt ekstra, men hodet mitt takler det dårlig alikevel! Jeg får bare klamre meg til at det ramler av etter fødsel (forhåpentligvis!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...