Gå til innhold

rosa slim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå kommet til IKM-dagen. For ca. 2 timer siden når jeg var på do, kom det noe rosa og slimete på papiret når jeg tørket meg (beklager beskrivelsen..)

Har vært på do en gang til etter det, men ingen tegn til noe mer. Er helt tørt når jeg tørker meg. Ingen blod, ingen slim og ingenting rosa. Og jeg har ingen mensensmerter.

Hva er dette da? Og hvor en mensen blitt av? Har til nå fått mensen på IKM-dagen, tidlig om morgenen. Men så klart, den kan være litt forsinket også :)

Har ikke testene i hus før i morgen, så tenkte å vente til da med å teste. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn forrige mnd. Nærmet meg IKM også var jeg på do og det kom lyserosa slim på dopapiret,.. aldri hatt det sånn før og ble kjempeglad. Tenkte at dette må være den berømte festeblødningen. Kom ikke noe mer blod heller.... før dagen etterpå, da satte det igang for fullt! ble kjempedeppa...

Men håper det går bedre for deg:)

Nå er jeg småkvalm og venter igjen på IKM denne helga... spennende.. men tør ikke teste:P

Skrevet

Ja, tenkte jo at dette også kanskje kunne være noe... Men nå er mensen her, noen timer senere. Kjipt, men ingenting å gjøre med.

Du må ha masse lykke til, Knerten<3! Oppdater oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...