Gå til innhold

Dere som jobber med helse og omsorg : hvor jobber dere (sykehjem,sykehus, inst) og hvor mye tjener dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber på sykehjem i kommunen. jobber 100%. Er sykepleier. Har utbetalt ca 21tusen i mnd:)

to delt turnus, mest dagvakter. ingen nattevakter. arbeidshelg hver tredje helg

Jeg jobber på sengepost på sykehuset. 75% stilling. Har utbetalt ca 18tusen imnd på det. Tar som oftes ekstravakter slik at jeg jobber 100% + kan da ha utbetalt tjueto til tjuefem tusen i mnd.

Jeg er også sykepleier. jobber også hver tredjehelg ifølge turnus, men oftere når jeg tar ekstravakter.Jobber også endel natt.

Jobber på en kommunal bolig med psykisk utviklingshemmede. Er foreløpig pleiemedarbeider (men er under utdanning). Jobber ca 50 % stilling og har utbetalt ca 15.000,-

Jobber ikke netter, men jobber annenhver helg.

Uff.. dere tjener lite på mye arbeid :( Er under utdanning nå fordi jeg brenner for yrket men må si at lønna virker avskrekkende lav med mindre man har 10 års erfaring og videreutdanning.

Annonse

Jeg jobber som sykepleier på sykehus og har tredelt turnus. Er relativt nyutdannet og har derfor ikke opparbeidet særlig ansinitet. Har 27000 i grunnlønn (175 kr i timen ca på dagjobb), men det stiger da jeg jobber endel aften, natt og helg. Har i snitt utbetalt rundt 22000 i mnd. Betaler 36% skatt.

Takk for innspill fra dere jenter:) Holder på å utdanne meg som helsefagarbeider nå, tar vg2 på nki, så må jo ut i lærling etterpå, venter barn i desember, så jobber og jobber for å få dette til, blir ikke ferdig med før babyen kommer da men.. Men høres ut som det er flere muligheter, har veldig lyst til å jobbe med psykisk utviklingshemmede egentlig, må jeg ha noe annet i tillegg da eller? Hvordan fordeles lærligstiden, vet dere det? Altså hvor jeg skal jobbe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...