Gå til innhold

Synes litt synd på Bård Hoksrud jeg...

Anbefalte innlegg

FRP og politiske meninger har lite å si sånnsett. I siste ende er han bare en mindre atraktiv, veldig overvektig mann, som har betalt for (som han selv sa) "noen få minutter" med sex. En ting er at han har gjort noe ulovlig, og at det er spesielt ille siden han sitter på tinget, men likevel... han er en tafatt tjukkas med lav selvtillit som nå også er uthengt som horekunde. Dette er jo ikke på langt nær så ille som andre ting vi har hørt om i det siste, men det får like mye oppmerksomhet. Da en i AP ble tatt for sexkjøp ble det knapt nevnt. Tror dette får ekstra mye oppmerksomhet fordi det kommer så kort tid etter FRPs skandale med han som filmet i dusjen...

Fortsetter under...

Enig med deg. Synes han skulle få fred. Og det har ingenting med Frps politikk å gjøre.

Er redd det er mange flere politikere enn vi tror som burde vært tatt med buksene nede.

vet om flere tilfeller av bl. a. utroskap, sexkjøp, utnyttelse av mindreårige osv, som aldri har kommet frem i media. Og det var IKKE frp-politikere.

Annonse

Mange ganger er det riktig at folk får vite. Ikke nå.

Mange ganger har det noen gjør mye å si for deres politiske troverdighet og evne til å utføre deres jobb. Ikke nå.

Mange ganger fortjener folk å bli tatt, og uthengt. Ikke nå.

Mange ganger har FRP fortjent negativ oppmerksomhet. Ikke nå.

Dette er mobbing og uthenging, TV2 kunne strengt tatt brkt pengene sine bedre enn å jakte etter en FRP mann på privatferie, som fallt for fristelsen til å få seg litt kos som han kanskje ikke får ellers. Jeg sier ikke det er riktig å være horekunde, eller at man bør ha lov til å kjøpe sex i utlandet, men det er np engang mange som gjør det, i alle partiene.

Dette er bare trist.

Norge skal bare ha kontroll over oss.. Greit nok det er ulovlig å kjøpe sex her i norge men det er faktisk ikke ulovlig i det landet. Det er bare norge som har kommet å sakt at vi nordmenn ikke får lov å kjøpe i utlandet. Frihet hvor er den? La nå folk kjøpe viss de absolutt vil, dems liv og dems penger.

Har media fotfulgt ham da? Vanligvis kommer slike saker som tips, altså noen andre som har gitt/solgt bildet og opplysningene til media.

Jeg for min del skjønner ikke hvordan noen kan være så dumme at de tror slike ting går under radaren, spesielt når man har et politisk verv.

Og disse skandalene gjelder alltid menn! Gi meg et eksempel på en kvinne som er skyld i en lignende skandale, jeg trenger å høre det!!

Syns ikke synd på ham en plass! At han kjøper sex av jenter sier utrolig mye om hans syn på andre mennesker og har man et slikt syn så er det fint at man blir avslørt for den man er.

Trafficing er et enormt stort problem i Estland, Latvia og Litauen. Det er grusomme sjebner for de jentene som blir utsatt for dette, som blir slått, voldtatt, fistet og tvunget til å selge seg flere ganger om dagen for å dra inn penger til bakmennene.

Anbefaler dere å se filmen "Human trafficing" dere som mener at det han har gjort ikke er så gale.Se den og tenk på "hva om det var min datter?"

Dette var da Letviske jenter som tjener veldig godt. Det du snakker om har ikke noe med akkurat dette tilfellet å gjøre. Visst burde han ikke ha gjort det, men at han henges ut så kreftig, på samme måte som for eksempel Birkedal, det er bare helt jævlig gjort.

Annonse

Jeg synes ikke synd på han. Han må være en lite smart mann som synes det er en god ide å kjøpe sex i utgangspunktet, i tillegg er han folkevalgt og en offentlig person. Også er han far. Han har på ingen måte tenkt over hva konsekvensene kan være av en ussel orgasme og har vist seg å være egoistisk, umoralsk og uten tanke for annet enn seg selv og penisen sin.

Det er synd på familien hans.

USA henrettet en uskyldig mann i natt, og alt norsk media bryr seg om er at en FRP politiker for en gangs skyld har fått seg et par minutters sengekos med en 1600krs hore... Sensasjon! Godt vi bryr oss om de viktige tingene...

Syns IKKE synd på han. Hva vet han om denne jenta? Er hun prostituert fordi hun vil eller fordi hun har blitt tvunget til det? Er altfor mange som ikke vet hvilken industri de støtter med å kjøpe sex, eller så gidder de rett og slett ikke å bry seg.

I følge VG var tv2 der fordi de hadde blitt tipset av noen om at han kanskje kunne finne på å besæke en prostituert for første gang, og derfor hadde de fulgt etter han gjennom hele ferien. Tipper den som tipset media er den som tipset Hoksrud om bordellet.

Nåer FrP kjapt ute med og henge ut andre i media, og uttale seg der i store ord når de har meniner om noe..Disse meningene er i tillegg ganske sterke og går ofte ut over enkeltpersoner eller mindre grupperinger...

SOm man reder ligger man, og FrP er jo et parti som kjemper for strenger straff for ALLE lovbrudd, og mener straffesystemet her til lands er for snilt, så m lig derfor det er ekstra moro og høre om en FrP-politiker som har gjort lovbrudd......Kanskje er de pålagt og gjøre det gjennom medlemskapet, for å bevise at straffene er så milde at de oppfordrer til lovbrudd????? Hvem vet,- men blant lokalpolitikere her jeg bor og i de to nabokommunene så er det nesten bare "Kjeltringer" med som AKTIVE medlemmer, altså med i kommnestyre og øverst på lista deres. Da går det mye på vinningskriminalitet (tatt for trygdesvindel, jobbet svart ol), smugling av tobakk og alkohol ( i litt større grad enn bare til seg selv) hjemmebrenning, narkosalg i ungdommen, innbrudd, biltyveri og vold,- blind vold og vold mot familie..Dette er bare det jeg 100% sikkert vet at noen er straffet for, og de står alle høyt opp på FrP lister i ulike kommuner.....Mens de andre parit har bare noen veldig få, og da er det mer "angrende syndere",- som innrømmer sine feil og ønsker de ugjort,- og ofte tar opp sin bakgrunn selv der det er naturlig..Men og NESTEN vært på kjøret, er litt annet enn og ha slått kjerringa halvt ihjel , eller pusha narko til ungdomsskoleelever...Vet ikke....

Når det er sagt så FINNES det FrP politikere og sympatisører jeg SKJØNNER hvorfor stemmer dette. selv om jeg ikke er enig i det, så se jeg at paritete VIRKELIGE politikk vil gagne de VELDIG....Og ikke slå de ned i søla, som den faktisk vil gjøre med mange av tilhengerne sine...

FRP sine folk blir allid uthengt med navn og bilde. Hva med for eksempel orføreren som er siktet for å ha hatt sex med mindreårige? Han er tydeligvis ikke FRP han, siden han er anonym i media. Da Søviknes hadde sex med ei som var mindreårig... ja vi husker vel alle den saken...

Nei, jeg stemmer ikke FRP, men AP. Faktisk! Men jeg er i mot mobbing og uthenging på den måten som blir gjort mot BH i dag.

Det latterligste er nå at politiet har tenkt til å bruke resusjer på å etterforske denne saken. Han har tilstått, det er filmet. Hva er det å etterforske? Bare 4 av 38 voldtektssaker i Oslo er ikke henlagt. Og dette er tall fra før midlene ble omlagt til etterforskning av 22/7. Dette er SYKT!

Jeg synes media kan henge ut så mange horekunder de vil. Sexkjøp er ulovlig av en grunn, det er ikke så enkelt som at "kvinnene selger sex for å tjene penger". Det er snakk om bakmenn, tvang, mishandling osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...